سخت افزار

کیونپ از ذخیره ساز تحت شبکه TS-AI642 رونمایی کرد

کیونپ امروز از نسل جدید AI NAS TS-AI642 رونمایی کرد.  TS-AI642 از پردازنده 64 بیتی ARM Cortex-A76 و 8 هسته ای Cortex-A55 با 6 ترافلاپس NPU استفاده می کند. این به تسریع تشخیص تصویر هوش مصنوعی، تجزیه و تحلیل ویدیوی نظارتی و برنامه های نظارت هوشمند کمک می کند.

کاربران می‌توانند در مدیریت عکس QuMagie به بهبود عملکرد 200 درصدی در تشخیص تصویر هوش مصنوعی، افزایش عملکرد قابل توجه در گرفتن متن در تصاویر با AI OCR در موتور جستجوی تمام متن Qsirch و افزایش دوربین‌ها برای تجزیه و تحلیل بلادرنگ در تشخیص چهره QVR Face Insight و راه حل شمارش افراد انسانی QVR دست یابند.

TS-AI642 یک ذخیره ساز تحت شبکه نظارت حرفه ای است که به شما امکان می دهد QVR Elite را برای استقرار 2 کانال رایگان یا حداکثر 64 کانال از طریق خرید مجوزهای اضافی نصب کنید. با HDMI دو پورت آن، کاربران می‌توانند ویدیوهای چند کاناله را روی دو نمایشگر پخش کرده و بین آن‌ها سوئیچ کنند.

TS-AI642 دارای یک پورت 2.5GbE است و اسلات PCIe Gen 3 x2 به کاربران امکان نصب کارت شبکه 10GbE را می دهد. با اتصال یک واحد توسعه ذخیره سازی TL-D1600S کیونپ، کاربران می توانند دوازده هارد دیسک اضافی را به TS-AI642 اضافه کنند تا فضای ذخیره سازی تا 350 ترابایت را برای برآورده کردن نیازهای رو به رشد ذخیره سازی به دست آورند (استفاده از هارد 22 ترابایتی در RAID 5).

یا واحدهای گسترش فضای ذخیره سازی سری TR را برای افزودن محافظت سخت افزاری RAID برای فضای ذخیره سازی گسترده وصل کنید. کسب‌وکارها می‌توانند با حداکثر بازگشت سرمایه، به ظرفیت‌های ذخیره‌سازی عظیمی دست یابند تا نیازهای ذخیره‌سازی و بایگانی طولانی‌مدت را برآورده کنند. TS-AI642 یک راه حل یکپارچه پشتیبان/بازیابی با خدمات همه کاره مبتنی بر ابر برای استقرار سرویس های ابری هیبریدی ساده ارائه می دهد.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا