صوتی و تصویری

مانیتور گیمینگ ایسر XV242F با پنل 540 هرتز معرفی شد

ایسر به تازگی از مانیتور گیمینگ جدید XV242F با قیمت 696 دلار رونمایی کرد. این مانیتور شامل حاشیه باریک با پنل 24.1 اینچی TN و رزولوشن FHD (1080×1920) است. ویژگی برجسته آن نرخ تازه سازی فوق العاده بالای 540 هرتز هنگام اتصال از طریق DisplayPort است. همچنین همراه با نرخ تازه‌سازی بالا و زمان پاسخ 1 میلی‌ثانیه، XV242F را برای بازیکنان حرفه‌ای ورزش‌های الکترونیکی و علاقه‌مندانی که خواهان عملکرد بصری سریع و روان هستند، جذاب می‌کند.

پنل TN مانیتور به دلیل زمان پاسخگویی سریع آن انتخاب شده که برای نمایش صحنه های پرسرعت بدون تاری حرکت، یک عامل حیاتی در بازی های رقابتی ضروری است. با این حال، پنل‌های TN دارای محدودیت‌هایی هستند، مانند رنگ‌های پر جنب و جوش کمتر و زاویه دید باریک‌تر در مقایسه با انواع دیگر پنل‌ها مانند IPS یا VA، که ممکن است برای کاربرانی که به دقت رنگ بالایی برای کارهایی مانند طراحی یا پس از تولید ویدئو نیاز دارند، مورد توجه قرار گیرد.

از نظر عملکرد رنگ، مانیتور جدید ایسر 99 درصد از طیف رنگ sRGB را پوشش داده و عمق رنگ 8 بیتی دارد و 16.7 میلیون رنگ تولید می کند. نسبت کنتراست استاتیک 1000:1 است و مانیتور به سطح روشنایی 400 نیت می رسد. همچنین به دو بلندگوی 2 واتی مجهز شده است که صدای مناسبی را برای یک مانیتور بازی ارائه می کند.

XV242F از فناوری HDR پشتیبانی می کند و گواهی DisplayHDR™ 400 را دریافت کرده که دامنه دینامیکی گسترده تر و جزئیات تصویر دقیق تر را تضمین می کند، به ویژه در بازی های دارای HDR مفید است. علاوه بر این، از فناوری AMD FreeSync Premium بهره می‌برد که نرخ تازه‌سازی مانیتور را با GPU همگام می‌کند و پارگی و لکنت صفحه را کاهش می‌دهد تا تجربه بازی روان‌تری داشته باشید. برای اتصال، مانیتور دارای پورت های HDMI 2.0 و DP 1.4 به همراه رابط خروجی صدا است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا