نرم افزار و اینترنت

گیگابایت نرم افزار GCC به روز و مشکلات مربوط به SPD را برطرف کرد

گیگابایت، به تازگی از به بروزرسانی نرم افزار GCC (GIGABYTE Control Center) خبر داده که هم اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است. گیگابایت بازخورد کاربر را در مورد رفتارها و مشکلات غیرمنتظره هنگام استفاده از ماژول‌های حافظه برند خاص در ارتباط با GCC (مرکز کنترل گیگابایت) دریافت کرده است.

پس از بررسی کامل، مشخص شد که برخی از ماژول‌های DDR با مشخصات JEDEC مطابقت ندارند، که منجر به شکست حفاظت از نوشتن SPD می‌شود. این مشکل به سرعت در عرض یک ماه با به روز رسانی BIOS برای فعال کردن محافظت از نوشتن SPD از سمت مادربرد برطرف شد و در نتیجه به مشتریان در اجتناب از مشکل و حل آن کمک کرد.

در پاسخ به مشکل شناسایی شده، گیگابایت نیز پیشرفت های قابل توجهی را در آخرین به روز رسانی نرم افزار GCC اعمال کرده است. این به روز رسانی بر بهینه سازی فرآیند بازیابی اطلاعات SPD و تقویت حفاظت از SPD تمرکز دارد و سطح بالایی از اطمینان را به کاربران ارائه می دهد. به کاربرانی که نگرانی های مرتبط با این موضوع دارند توصیه می شود به وب سایت رسمی گیگابایت مراجعه کنند و آخرین نسخه GCC (rev.23.12.06.01) را مستقیماً از لینک دانلود/نصب کنند.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا