نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت برنامه Files را با OneDrive در نسخه جدید Teams جایگزین کرد

مایکروسافت اعلام کرده است که شروع به جایگزینی Files با برنامه جدید OneDrive در اپلیکیشن جدید Teams کرده است. به گفته شرکت فناوری مستقر در ردموند، اپلیکیشن جدید OneDrive، با تمام به‌روزرسانی‌های انجام‌شده برای تجربه‌های کتابخانه OneDrive و SharePoint، مدیریت فایل را بسیار مؤثرتر از گذشته خواهد کرد.

برای دیدن OneDrive جدید، یکی از بهترین سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری، در حال عمل در Teams، باید با چرخاندن دکمه New Teams در گوشه سمت چپ بالای برنامه کلاسیک Teams، به برنامه بازطراحی شده Teams بروید. پس از انجام این کار، جایگزین کردن برنامه Files در ناوبری سمت چپ، برنامه جدید Teams خواهد بود که به شما امکان دسترسی سریع به تمام محتوای Microsoft 365 خود را می دهد.

داشتن تجربه ارتقا یافته OneDrive در برنامه Teams چند مزیت دارد. برای اولین بار، به ویژگی نماها و فیلترهای جدید دسترسی دارید که فایل دقیق مورد نظر شما را در مدت زمان کوتاهی پیدا می کند. شما به سادگی می توانید نام فایل یا نام شخص را وارد کنید و تمام فایل های به اشتراک گذاشته شده توسط آن شخص نمایش داده می شود. علاوه بر این، می توانید بر اساس نوع فایل و جلسات مرور کنید تا به سرعت آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید.

علاوه بر این، می‌توانید از توصیه‌های فایل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، توانایی علامت‌گذاری هر فایل به‌عنوان موارد دلخواه در Teams، File Explorer، مشاهده و بازیابی فایل‌های حذف شده قبلی در سطل بازیافت و موارد دیگر بهره ببرید. مایکروسافت اعلام کرده است که تجربه جدید OneDrive را با تمام پیشرفت‌ها در سال آینده به تیمز کلاسیک ارائه می‌کند، اگرچه برنامه Files با OneDrive جایگزین نخواهد شد. مایکروسافت در مورد اینکه آیا برنامه جدید OneDrive جایگزین Files in Teams Mobile Client می شود یا خیر به اشتراک گذاشته نشده است.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا