لپ تاپ

ایسوس از کروم بوک پلاس ExpertBook CX54 رونمایی کرد

ایسوس به تازگی از کروم بوک جدید خود ExpertBook CX54 رونمایی کرده که پردازنده های نسل 14 اینتل Core Ultra را به همراه دارد. این کروم بوک جدید دارای صفحه نمایش 14 اینچی و طراحی تمام فلزی سبک بوده و می توان آن را با یکی از پردازنده های اینتل Core Ultra 5 125U یا Core Ultra 7 155U یا Core Ultra 7 165U پیکربندی کرد.

ایسوس ExpertBook CX54 Chromebook Plus همراه با 16 گیگابایت حافظه رم 6400 مگاهرتز LPDDR5x و 512 گیگابایت حافظه PCI Express M.2 درایو ارائه می شود. این دستگاه سیستم عامل Cloud-first-OS با نام ChromeOS را اجرا می کند که سخت افزار قدرتمند را با هم ترکیب می کند و عمر باتری کارآمدی را ارائه می دهد. برای اینکه همیشه با سرعت اینترنت بهبود یافته در ارتباط باشید، دستگاه از WiFi 6E پشتیبانی می کند.

نمایشگر دستگاه با وضوح 2560 در 1600 پیکسل و روشنایی 500 نیت همراه بوده و 100 درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد. نمایشگر Nano Edge با حفظ نسبت صفحه به بدنه 89 درصد، تجربه ای فراگیر را ارائه می دهد. سایر کمک های نرم افزاری داخلی، مانند Google Workspace، روند کار را سازنده تر و مشارکتی تر می کند. حتی از ویژگی File Sync استفاده می‌کند که Google Docs، Sheets و Slides را همیشه در دسترس نگه می‌دارد. تمام داده های دستگاه به خوبی توسط حسگر اثر انگشت داخلی و تراشه امنیتی Titan C2 گوگل محافظت می شوند.

ایسوس ExpertBook CX54 Chromebook Plus یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای تماس ویدیویی با کیفیت بالا 1080p ارائه می دهد. در بخش درگاه‌های اتصال، کروم بوک شامل 4 پورت USB-C، یک درگاه HDMI 2.1، دو پورت USB Type-A و یک اسلات کارت microSD می شود. این دستگاه می تواند سه نمایشگر خارجی 4K را همزمان به هم متصل کند. جزئیات در دسترس بودن و قیمت آن هنوز در دسترس نیست، اما انتظار می رود که با باتری های 63 وات ساعتی و 3 سلولی لیتیوم پلیمری عرضه شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا