سخت افزار

جی اسکیل از پنل فرمان کامپیوتر WigiDash رونمایی کرد

جی اسکیل از WigiDash، یک دستگاه داشبورد ویجت قابل تنظیم و همه کاره معرفی کرد. WigiDash PC Command Panel برای نمایش حداکثر 20 دکمه یا ویجت روی صفحه در یک شبکه 5×4 طراحی شده که به کاربران امکان می دهد عملکرد سیستم و پخش رسانه را کنترل کنند، اقداماتی را از طریق میانبرهای کلید میانبر سفارشی انجام دهند، اطلاعات مفید را نمایش دهند.

این محصول که مجهز به نمایشگر 7 اینچی IPS با وضوح 1024×600 پیکسل بوده با رابط بسیار قابل تنظیم و عملکردهای مختلف ویجت، قرار است راحتی کنترل و تعامل کامپیوتر را برای استریمرها، سازندگان محتوا و گیمرها مجدداً تعریف کند. WigiDash برای بهینه‌سازی گردش کار و نمایش اطلاعات سیستم بر روی صفحه‌نمایش پنل لمسی از طریق پشتیبانی از کلید میانبر و ویجت طراحی شده است، که این پنل فرمان همه‌کاره و قابل تطبیق را برای رایانه تبدیل می‌کند.

کلیدهای میانبر را می‌توان برای باز کردن اپلیکیشن ها، فایل‌ها، پیوندها و فعال‌سازی فعالیت‌ها در سیستم‌عامل ویندوز سفارشی کرد، بنابراین میانبرهای پرکاربرد با توجه به نیازهای شخصی قابل دسترسی هستند و بسته به اپلیکیشنی که در فوکوس قرار گرفته‌اند، می‌توان آنها را برای تغییر تنظیم کرد. علاوه بر این، ویجت‌ها را می‌توان برای نمایش اطلاعات عملکرد سیستم از طریق یکپارچه‌سازی نرم‌افزار شخص ثالث، مانند HWiNFO و AIDA64 SensorPanel، در ترکیب قرار داد.

WigiDash با استفاده آسان و در عین حال قدرتمند نرم افزار WigiDash Manager بسیار قابل تنظیم است. با WigiDash Manager به سادگی می توانید ویجت ها را در شبکه 5×4 روی صفحه مجازی بکشید و رها کنید. همچنین WigiDash Manager اجازه ایجاد صفحات بی شماری را می دهد که می توانند مطابق با نیازهای شخصی شما تنظیم شوند و گزینه های پیشرفته را برای سفارشی کردن آیکون ها، رنگ ها و فونت ها بر اساس ترجیحات شما فعال می کند.

برای بهینه‌سازی بیشتر گردش کار و افزایش سهولت استفاده، منوی Actions اجازه می‌دهد تا قوانین و راه‌اندازهایی را برای خودکارسازی اقدامات در سیستم یا WigiDash ایجاد کنید. علاوه بر این، WigiDash Manager از اکسپورت و ایمپورت پروفایل برای پشتیبان‌گیری یا اشتراک‌گذاری صفحات و پیکربندی‌های شما و همچنین پشتیبانی از چندین دستگاه WigiDash در یک سیستم رایانه پشتیبانی می‌کند. WigiDash PC Command Panel اکنون برای خرید با قیمت 129.99 دلار در دسترس است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا