ریزر مرداد ماه امسال از ماوس گیمینگ وایپر (Viper) رونمایی کرد و آن را سبک ترین ماوس خود نامید. اکنون ریزر موس Viper Mini را به عنوان نسخه‌ای جدید معرفی کرده که تفاوت‌های چندان چشمگیری با Viper Mini اصلی ندارد اما ویژگی‌های قابل توجهی دارد.

ماوس Viper Mini ریزر، این سازنده به نام صنعت تجهیزات گیمینگ حتی نسخه اصلی خود نیز سبک‌تر شده و فقط 61 گرم وزن دارد. ریزر وایپر مینی کوچکتر و سبک تر از وایپر است و خبر خوب اینکه با توجه به قیمت 40 دلاری‌اش که حدوداً نصف قیمت وایپر است، بسیاری از ویژگی های سخت افزاری و ظاهری مدل گران تر را حفظ کرده است.

Viper Mini مجهز به سوئیچ‌های اپتیکال می‌باشد که به گفته ریزر، تا 50 میلیون بار کلیک دوام خواهند آورد. علاوه بر مقاوت و عمر بالای سوئیچ‌های این موس، این سوئیچ‌ها سرعت بالای موس را نیز تضمین می‌کنند و ارتباط پایداری را با کامپیوتر کاربر برقرار می‌کنند. سوئیچ‌های مکانیکی شانس کلیک تصادفی را افزایش می‌دهند در حالی که این اتفاق به مراتب کمتر در مورد سوئیچ‌های اپتیکال رخ می‌دهد. مطابق انتظار، تفاوت‌هایی بین وایپر و وایپر مینی وجود دارد و نسخه کوچک‌تر بعضی قابلیت‌های نسخه اصلی را به ارث نبرده است.

 DPI این مدل نیز نصف مدل وایپر و حداکثر 8500 اعلام شده است. به کمک نرم افزار Synapse می توان نورپردازی LED را تغییر داد و لوگو یا قسمت انتهایی ماوس را روشن کرد. ریزر در قسمت تحتانی وایپر مینی از PTFE استفاده کرده که به چسبندگی بهتر ماوس حین حرکت روی پد منجر می شود. ریزر از این ماده در بسیاری از ماوس های خود استفاده می کند که حس بهتری را حین کار کردن با ماوس منتقل می کند. ماوس ریزر وایپر مینی با قیمت 40 دلار از سایت رسمی ریزر قابل خریداری است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *