گجت و پوشیدنی

گارمین سری Fenix 7 و Epix را با هدف رفع باگ ها به روز کرد

گارمین اخیراً نسخه بتای عمومی جدید خود را برای برخی از آخرین ساعت هایش منتشر کرده است. ساعت‌های هوشمند سری Fenix 6، Enduro، Tactix Delta، Quatix 6 و Marq آخرین به‌روزرسانی بتای عمومی را از این شرکت دریافت کردند. به روز رسانی بتا عمومی پنج رفع اشکال را برطرف کرد.

در حال حاضر، سازنده یک به‌روزرسانی جدید پایدار v15.77 را برای سری‌های Fenix 7 و Epix منتشر کرده که شامل ساعت هوشمند Fenix 7، Fenix 7 Pro، و Epix 2، Epix 2 Pro، Enduro 2، Quatix 7 و Marq 2 زیر را آغاز کرده است. برای یادآوری، سری‌های Epix 2، Enduro 2، Fenix 7، Quatix 7 و Marq 2 سومین به‌روزرسانی پایدار خود را در این ماه از این برند دریافت کردند. با این حال، به‌روزرسانی نسبت به نسخه‌های 15.76 و 15.74 که قبل از آن منتشر شده بودند، تغییرات کمی را ارائه می‌کند.

اشکالی که در هنگام استفاده از نقشه‌های خاص منجر به خرابی صفحه نقشه می‌شد، در آخرین نسخه در نظر گرفته شده و رفع شده است. اما، توجه داشته باشید که گارمین توضیح نداده که این “نقشه های خاص” چیست. علاوه بر این، این شرکت ادعا می کند که نسخه 15.77 باگی را برطرف می کند که از نمایش مسافت های اسکی و اسنوبرد در بخش “همه آمار” برای آن فعالیت ها جلوگیری می کند.

علاوه بر این، اعضای بتا عمومی همچنان می‌توانند بدون خروج از خود برنامه، درخواست به‌روزرسانی نسخه 15.77 را داشته باشند. برای بررسی آخرین به‌روزرسانی‌های ساعت خود، به Menu > System > Software Update > Check for Updates بروید.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا