چت ربات مایکروسافت کوپایلت که قبلا با نام بینگ چت شناخته می شد، اکنون به عنوان یک اپلیکیشن اندروید در دسترس است. بنابراین، اگر یک دستگاه اندرویدی دارید، دیگر نیازی به استفاده از نسخه وب ندارید. در ادامه نحوه شروع کار با اپلیکیشن Copilot در دستگاه اندروید را به شما نشان می دهیم.

مایکروسافت کوپایلت یک دستیار هوش مصنوعی است که هدف آن کمک به شما در حل بسیاری از کارهای ساده مانند نوشتن ایمیل، ایجاد تصاویر، ارائه خلاصه و غیره است. همانطور که قبلا گفته شده بود، مایکروسافت بی سر و صدا اپلیکیشن Copilot را در پلی استور منتشر کرده است. برای شروع از لینک دسترسی استفاده کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید:

  • هنگامی که اپلیکیشن را از پلی استور نصب کردید، آن را باز کنید و روی Continue بزنید تا شرایط و ضوابط را بپذیرید.
  • هنگامی که یک پنجره بازشو برای دادن مجوز مکان دریافت می‌کنید، هنگام استفاده از اپلکیشن را انتخاب کنید تا ادامه دهید.
  • استفاده از GPT-4 را در صفحه اصلی روشن کنید.
  • اکنون می توانید برای ورودی صوتی به سادگی روی نماد میکروفون در پایین بزنید. هنگامی که از شما خواسته شد که به آن اجازه ضبط صدا بدهید، هنگام استفاده از اپلیکیشن بزنید.
  • اگر ترجیح می دهید درخواست های خود را تایپ کنید، روی نماد کیبورد در گوشه سمت راست پایین بزنید. همچنین، می‌توانید برای تعامل با ربات چت با استفاده از تصاویر، روی نماد دوربین کلیک کنید.
  • برای شروع یک مکالمه جدید از ابتدا، روی New Topic جدید در گوشه پایین سمت چپ ضربه بزنید.

این تقریباً تمام چیزی است که برای شروع نیاز دارید. در این مرحله می‌توانید از برنامه مانند هر چت ربات هوش مصنوعی دیگری استفاده کنید. برای استفاده حداکثری از Copilot در دستگاه اندروید خود، با کلیک کردن روی Sign In در گوشه بالا سمت چپ، از طریق حساب مایکروسافت خود وارد شوید. این به ربات چت اجازه می دهد تا تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی را به عنوان مثال نمایش دهد.

مانند ChatGPT، می توانید تقریباً هر چیزی را که دوست دارید از کوپایلت بپرسید. چه بخواهید توضیح مفصلی در مورد یک موضوع پیچیده داشته باشید، چه برای نوشتن ایمیل به کمک نیاز داشته باشید یا متن را به زبان دیگری ترجمه کنید، کوپایلت شما را پوشش می دهد. شما حتی می توانید تصاویر را به مکالمات خود اضافه کنید، با استفاده از مولد هنر Dall-E 3 تصاویر را در لحظه تولید کنید، و نتایج وب را دریافت کنید، که در برنامه ChatGPT امکان پذیر نیست مگر اینکه هزینه اشتراک ChatGPT Plus را پرداخت کنید. این به این دلیل است که مایکروسافت کوپایلت به شما امکان دسترسی رایگان به مدل زبان GPT-4 را می دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *