نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت تیمز سرانجام به Android Auto می آید

مایکروسافت تیمز بالاخره در ماه آینده، نزدیک به یک سال پس از معرفی توسط گوگل در I/O 2023، به Android Auto (برنامه‌ای که به گوشی های اندرویدی اجازه می‌دهد به سیستم اطلاعات سرگرمی از قبل موجود خودرو متصل شوند) می‌آید. این بر اساس نقشه راه مایکروسافت 365 است که جزئیات نسخه های آینده را نشان می دهد.

در حالی که اپلیکیشن در ماه فوریه منتشر می شود، ما هنوز جزئیات زیادی در مورد نحوه استفاده از آن نداریم. مایکروسافت اعلام کرده که می‌توانید از نمای تقویم “به جلسات بپیوندید و تماس برقرار کنید”. هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا این سرویس با پیام‌های این سرویس یکپارچه می‌شود یا در برخی دیگر از ویژگی‌های خاص Teams، مانند همکاری فایل و داده، شرکت می‌کند یا خیر، وجود ندارد. البته، رانندگی در بزرگراه احتمالا بهترین زمان برای دست و پنجه نرم کردن با پرونده های کاری تصادفی نیست.

نه مایکروسافت و نه گوگل هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چرا Teams اینقدر طول کشید تا برای Android Auto عرضه شود، ارائه نکرده اند. گوگل همچنین در I/O 2023 از ادغام Android Auto برای Zoom و Webex خبر داد. هر دو مجموعه نرم افزاری در ماه سپتامبر بر روی این پلتفرم راه اندازی شدند. Android Auto نیز اخیراً اپلیکیشن هایی را توسط The Weather Channel و یوتیوب دریافت کرده است. این پلتفرم حتی بازی هایی را برای مسافران یا زمانی که ماشین پارک شده است، ارائه می دهد، از جمله نسخه بازی Solitaire و یک بازی مسابقه ای ساده به نام Beach Buggy Racing 2.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا