موبایل و تبلت

آپدیت اندروید 14 برای سونی اکسپریا 5 مارک 5 منتشر شد

سونی در اوایل نوامبر آپدیت اندروید 14 را برای اکسپریا 1 مارک 5، پرچمدار سایز اصلی خود، ارسال کرد و بنا به دلایلی دو ماه دیگر طول کشید تا به دستگاه کوچکتر پرچمدار این شرکت یعنی Xperia 5 V برسد.

امروز اکانت رسمی اینستاگرام سونی اعلام کرد که اندروید 14 بالاخره برای Xperia 5 V عرضه می شود. البته این به‌روزرسانی همه چیزهایی را که گوگل در نسخه اندروید 14 ارائه کرده، به همراه دارد. علاوه بر این، استفاده از فلاش LED در پشت به عنوان چراغ اعلان و همچنین چشمک زدن صفحه برای جلب توجه شما به اعلان ها یا آلارم ها پشتیبانی می کند.

اکسپریا 5 وی اکنون با برنامه Find my device سازگار است و به شما امکان می دهد به راحتی – همانطور که از نامش پیداست – آن را پیدا کنید، اما همچنین آن را قفل کنید و محتوا را از راه دور پاک کنید. همچنین یک ویژگی Nearby Share توسعه یافته وجود دارد که به شما امکان می‌دهد فایل‌ها را از رایانه ویندوزی خود بدون هیچ کابلی به تلفن ارسال کنید و همچنین میانبرهای قفل صفحه نمایش قابل تنظیمی دارید.

توجه داشته باشید که چنین نسخه‌هایی معمولاً به صورت دسته‌ای عرضه می‌شوند، بنابراین حتی اگر واحد Xperia 5 V خاص شما هنوز این اعلان را دریافت نکرده باشد، مطمئناً ظرف چند روز آینده ارائه می‌شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا