گجت و پوشیدنی

عینک جدید XREAL Air 2 Ultra AR برای رقابت با اپل و متا معرفی شد

XREAL، سازنده عینک‌های واقعیت افزوده، قبلاً عینک‌های XREAL Air 2 با قیمت 399 دلار و عینک واقعیت افزوده 499 دلاری XREAL Air 2 Pro AR را در ماه سپتامبر عرضه کرده بود. امروز، پیش از نمایشگاه CES 2024، این شرکت از مجموعه ای حتی پیشرفته تر از عینک های واقعیت افزوده، XREAL Air 2 Ultra با قیمت 699 دلار رونمایی کرد.

در بیانیه مطبوعاتی خود، XREAL تمایل خود را برای قرار دادن XREAL Air 2 Ultra در برابر متا کوئست 3 و هدست های اپل ویژن پرو آینده پنهان نمی کند. در واقع، این شرکت می‌گوید که این دو لنز ویدیوی Full HD را برای هر چشم به کاربران خود ارائه می‌دهند. همچنین میدان دید 52 درجه و 42 پیکسل در هر درجه خواهند داشت. XREAL ادعا می کند که این مشخصات “انتظار می رود بالاتر از Apple Vision Pro باشد.”

XREAL Air 2 Ultra همچنین از فناوری ویدیوی فضایی اپل پشتیبانی خواهد کرد. در بیانیه مطبوعاتی آمده است:

مردم می‌توانند ویدیوهای فضایی ضبط‌شده در آیفون 15 پرو را با استفاده از برنامه‌های متفرقه آیفون، که می‌توانند روی عینک‌های سری XREAL Air 2 مشاهده کنند، به فرمت معمولی کنار هم تبدیل کنند. این به افراد امکان می‌دهد بدون نیاز به اپل ویژن پرو گران‌قیمت، ویدیوی فضایی آیفون 15 پرو خود را با استفاده از عینک‌های واقعیت افزوده سری XREAL Air 2 تجربه کنند.

به گفته XREAL، حسگرهای محیط 3 بعدی درون فریم، از موقعیت مکانی و نقشه برداری برای تعیین موقعیت کاربر در فضای سه بعدی پشتیبانی می کنند. خود فریم ها از تیتانیوم ساخته شده اند و وزن عینک ها فقط 80 گرم است. آنها همچنین دارای شقیقه های قابل تنظیم و سه گزینه پد بینی هستند تا صاحبان بتوانند تغییراتی را ایجاد کنند تا به راحتی روی سر قرار گیرند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا