صوتی و تصویری

پروژکتورهای سامسونگ پریمیر، هر سطحی را به یک نمایشگر تعاملی تبدیل می کند

سامسونگ برای همراهی با تلویزیون‌ها و ساندبارهای جدید خود در لاس وگاس، پروژکتورهای جدیدی را برای تکمیل مجموعه سینمای خانگی خود معرفی کرد. در نمایشگاه CES 2024، این شرکت چهار مدل پریمیر جدید برای انتخاب دارد و در حالی که Premiere 8K و Premiere 5 دو مدل از جذاب‌ترین آنها هستند، کل خط تولید امسال دارای ویژگی به نام Lightwarp است که هر شی یا سطحی را به یک فضای تعاملی نمایش دادن تبدیل می‌کند.

سامسونگ می گوید این اولین باری است که نقشه طرح ریزی خارج از یک محیط حرفه ای و در دستگاه های درجه یک مصرف کننده در دسترس است. این ابزار به شما امکان می دهد هر محتوایی را بر روی هر سطحی، از جمله داشبورد قابل تنظیم پر از ویجت ها برای ساعت، آب و هوا و موارد دیگر پخش کنید. این شرکت می‌گوید که می‌توانید با ذکر مثال‌هایی مانند نوشتن روی یادداشت‌های چسبناک یا انجام یک بازی رومیزی، بر روی طرح‌نما ضربه بزنید تا با آن تعامل داشته باشید. هنوز جزئیات زیادی در دسترس نیست، اما اکنون که پروژکتورها معرفی شده اند، باید اطلاعات بیشتری دریافت کنیم و امیدواریم نسخه نمایشی آن در CES ارائه شود.

کل خط تولید پروژکتورهای سامسونگ 2024 همچنین Gaming Hub این شرکت را دریافت خواهد کرد. این به شما امکان می دهد تا به هزاران بازی بدون کنسول دسترسی داشته باشید. از هر چهار می توان به عنوان اسپیکر هوشمند بدون نیاز به چرخاندن نمایشگر استفاده کرد. سامسونگ پریمیر 5 جدید را یک مدل “همه کار” می نامد. این شرکت آن را به‌عنوان کامپکت ترین پروژکتور لیزری سه‌گانه با پرتاب فوق‌العاده کوتاه دنیا توصیف می‌کند که نوار را با ارتفاع 7.9 اینچ، عرض 5.4 اینچ و عمق 5.4 اینچ نشان می‌دهد.

همچنین وزن آن فقط 3.7 پوند است، بنابراین به راحتی می توان آن را در اطراف محل زندگی شما تغییر مکان داد. برای استفاده از Lightwarp، قد کوچک‌تر باید هنگام جابجایی آن مفید باشد و یک پایه همراه به شما کمک می‌کند تصاویر بصری را روی میزها و میزها پخش کنید. هنگامی که در فاصله 17 اینچی از دیوار قرار می گیرد، سامسونگ می گوید پریمیر 5 می تواند تصویری تا 100 اینچ را نمایش دهد و به طور خودکار فوکوس و تعادل رنگ را تنظیم کند. پریمیر 5 دارای یک کلید چند منظوره است که تغییر حالت، اتصال به تلفن همراه و ویژگی خاموش شدن صفحه را فعال می کند.

آخرین مورد صدا را در حالی که جلوه‌های بصری را غیرفعال می‌کند، روشن نگه می‌دارد و همچنین می‌توانید به راحتی با ضربه زدن روی دستگاه روی پروژکتور، نمایشگر گوشی هوشمند را بازتاب دهید. این شرکت مشخص نکرده که آیا این باید یک گوشی سامسونگ باشد یا خیر، اما اگر و زمانی که متوجه شدیم این پست را به روز خواهیم کرد. یک بلندگوی داخلی 10 واتی نیز وجود دارد که به گفته شرکت می تواند “صدای غنی و پر از اتاق” باشد.

در بالای خط، Premiere 8K قرار دارد. به گفته سامسونگ، این واحد به اندازه میز قهوه اولین پروژکتور 8K با اتصال بی سیم برای دستگاه هایی است که معمولاً با کابل به آنها متصل می شوید. Wireless One Connect Box جایی است که شما همه ابزارها و کنسول‌های استریم خود را متصل می‌کنید و سپس محتوا را از فاصله 10 متری (حدود 33 فوت) به پروژکتور ارسال می‌کند. این شرکت می گوید Premiere 8K همچنین اولین دستگاهی است که خروجی 100 وات را با فناوری Dolby Atmos و صدای روی صفحه 8.2.2 کاناله ترکیب می کند – ویژگی که باعث می شود به نظر برسد صدا از تصویر ارائه شده به جای پروژکتور می آید. .

این دستگاه می‌تواند یک تصویر 150 اینچی را در فاصله 12 اینچی از دیواری که سامسونگ می‌گوید رقابت به پنج متر (حدود 16 فوت) برای انجام همین کار نیاز دارد، جمع‌آوری کند. و اگر نگران کمبود محتوای 8K هستید، پروژکتور می تواند به لطف فناوری مجهز به هوش مصنوعی داخلی، موارد 4K را ارتقا دهد. سامسونگ هیچ جزئیاتی در مورد قیمت و در دسترس بودن اعلام نکرده است، اما این برای CES معمول است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا