لپ تاپ

ایسر نمایشگر سه بعدی بدون عینک خود را به یک لپ تاپ اقتصادی آورد

در CES 2024، ایسر دو محصول مجهز به پنل سه بعدی را معرفی کرد. Aspire 3D 15 SpatialLabs یک لپ تاپ برای رسانه های عمومی بوده، در حالی که Predator SpatialLabs View 27 یک مانیتور مستقل برای بازی است. لپ‌تاپ Aspire 3D 15 SpatialLabs از پردازنده نسل چهاردهم اینتل Core i7 و تا ‘گرافیک موبایل NVIDIA GeForce RTX 4050 برای ارائه تجربه‌های سه بعدی بدون نیاز به عینک استفاده می‌کند.

این لپ تاپ با SpatialLabs Go عرضه می شود که می تواند تصاویر دو بعدی را به تصاویر سه بعدی تبدیل کند. همچنین دارای نمایشگر مدل SpatialLabs خواهد بود تا به سازندگان اجازه دهد تصاویری برای نمایشگرهای سه بعدی بسازند. این لپ تاپ در ماه فوریه در آمریکای شمالی با قیمت 1399.99 دلار در دسترس بوده و سپس در ماه مارس در EMEA با قیمت 1999 یورو عرضه خواهد شد.

برای دارندگان کامپیوتر دسکتاپی، مانیتور بازی Predator SpatialLabs View 27، فناوری سه بعدی ایسر را روی صفحه نمایش بزرگتر می آورد. درایورهای SpatialLabs TrueGame از اطلاعات عمق موجود در بازی ها برای ارائه آنها به صورت سه بعدی استفاده می کنند و سیستم صوتی Acer Immerse به ایجاد لحظات فراگیر کمک می کند. Predator SpatialLabs View 27 در سه ماهه اول سال 2024 در ایالات متحده با قیمت 1999 دلار و EMEA در سه ماهه اول 2024 با قیمت پایه 1999 یورو عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا