گوناگون

با دستگاه پایش سلامت Withings BeamO آشنا شوید

Withings، یک شرکت سلامت دیجیتال مستقر در فرانسه، BeamO را در CES 2024 پرده برداری کرد؛ یک دستگاه چند منظوره که ادعا می شود چهار چکاپ سلامت کلیدی را در کمتر از یک دقیقه ارائه می دهد. BeamO عملکردهای دماسنج، الکتروکاردیوگرام (ECG)، اکسیمتر و گوشی پزشکی را در یک دستگاه دستی ترکیب می کند.

BeamO یک دستگاه کوچک به شکل آب نبات بوده که استفاده از آن آسان است. این دستگاه شامل یک کنترلر جوی استیک شده که به شما امکان می دهد از طریق ویژگی های آن بچرخید. این دستگاه همچنین دارای یک صفحه نمایش مستقل است، اما باید از اپلیکیشن برای راهنمایی در هنگام استفاده از گوشی پزشکی استفاده کنید. BeamO دارای الکترودهایی در کناره‌اش است که سطح اکسیژن خون و ضربان قلب شما را اندازه‌گیری می‌کند و همچنین می‌تواند ECG 1-lead را انجام دهد که مشابه کاری است که اپل واچ انجام می‌دهد.

همچنین دارای یک اسکنر دما است که دمای شما را از شریان گیجگاهی شما می خواند و یک دیسک پیزوالکتریک که صداهای آکوستیک قفسه سینه یا پشت را می گیرد و می توانید در طول یک قرار ملاقات از راه دور با پزشک خود به اشتراک بگذارید. Withings می گوید که BeamO می تواند شما را در کمتر از یک دقیقه چکاپ کامل بدن انجام دهد و می تواند شما را در مورد مواردی مانند تب، عفونت و حتی مشکلات احتمالی قلبی عروقی مانند فیبریلاسیون دهلیزی آگاه کند.

این شرکت همچنین می گوید که BeamO می تواند تأثیر واقعی در فضای پزشکی از راه دور داشته باشد. امکان انجام این آزمایش‌های اولیه در خانه می‌تواند مراجعه از راه دور به پزشک را برای افراد آسان‌تر کند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که عملکرد ECG BeamO به مجوز FDA نیاز دارد، به این معنی که در دسترس بودن با این ویژگی فوری نخواهد بود. برنامه همراه BeamO، Health Mate، نیز به‌روزرسانی بزرگی دریافت می‌کند. این اپلیکیشن جدید به هشت کاربر اجازه می دهد تا مصرف داروی خود را پیگیری کرده و علائم خود را ثبت کنند. سپس این داده‌ها را می‌توان به هر کسی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید، از جمله پزشکتان، صادر می‌شود. BeamO قرار است در ژوئن 2024 عرضه شود و قیمت آن 250 دلار خواهد بود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا