امنیت

قفل تصویری جدید TP-Link با زدن به آیفون شما باز می شود

TP-Link امروز در نمایشگاه CES از قفل تصویری جدید با نام Tapo DL130 رونمایی کرد. DL130 سازگار با HomeKit است، از هفت روش باز کردن قفل پشتیبانی می کند و می توان آن را از طریق گوگل اسیستنت، الکسا و سیری کنترل کرد. TP-Link هنوز قیمت یا تاریخ عرضه خاصی را اعلام نکرده است، اما می گوید اطلاعات بیشتری به زودی ارائه می شود.

هفت روش باز کردن قفل شامل اسکنر اثر انگشت، صفحه کلید داخلی و کلید اپل هوم در آیفون یا اپل واچ است. TP-Link می گوید اسکنر اثر انگشت می تواند دستگاه را در کمتر از یک ثانیه باز کند و همچنین شامل یک سنسور درب داخلی است تا بتوانید بررسی کنید که آیا باز است یا خیر. دوربین Tapo DL130 با وضوح 2K با میدان دید 180 درجه فیلمبرداری می کند. دارای یک نورافکن داخلی برای دید در شب رنگی و یک بلندگو که می تواند پاسخ های از پیش ضبط شده را برای بازدیدکنندگان پخش کند. TP-Link سال گذشته قفل تصویری مشابهی را معرفی کرد، اگرچه این قفل فقط با پلتفرم‌های خانه هوشمند گوگل و آمازون کار می‌کرد.

دستگاه جدید Tapo بخشی از مجموعه‌ای از اعلامیه‌هایی است که این شرکت امروز انجام داد، که شامل HomeBase هوشمند Tapo H500 سازگار با ماده جدید است که به عنوان مغز دوربین‌های Tapo، شبیه به هاب HomeBase Eufy عمل می‌کند. هاب Tapo شامل 16 گیگابایت حافظه داخلی است که با اتصال به هارد دیسک 16 ترابایتی یا SSD قابل ارتقا است. این شرکت می‌گوید از هوش مصنوعی برای شناسایی انسان‌ها، حیوانات خانگی و وسایل نقلیه از طریق دوربین‌های تاپو که به آن متصل هستند، استفاده می‌کند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا