گجت و پوشیدنی

ایربادز سنهایزر مومنتوم اسپورت با سنسورهای ضربان قلب و دمای بدن معرفی شدند

سنهایزر به تازگی از Momentum True Wireless 4 خود در طول نمایشگاه CES 2024 رونمایی کرده بود. در کنار این هدفون های پرچمدار، این شرکت همچنین ایربادز Momentum Sport را منتشر کرد که به طور خاص برای افرادی که سبک زندگی فعالی دارند ساخته شده است.

ایربادز Momentum Sport دارای طراحی نیمه باز هستند که امکان آگاهی بهتر از محیط زیست را فراهم می کند. این برای افرادی که از نظر بدنی فعال هستند و اغلب بیرون می روند عالی است. علیرغم این طراحی، هنوز هم یک حذف نویز فعال تطبیقی (ANC) ارائه می دهد. این همچنین با حالت شفافیت قابل تنظیم و حالت ضد باد جفت می شود.

از آنجایی که برای استفاده در فضای باز نیز ساخته شده، دارای شاسی ضد ضربه و نوک گوش مقاوم در برابر گرفتگی است. علاوه بر این، استاندارد IP55 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار دارد. ویژگی برجسته Sennheiser Momentum Sport سنسورهای مربوط به سلامتی است که در هدفون ها قرار دارند. این شامل یک حسگر ضربان قلب فوتوپلتیسموگرافی (PPG) و یک سنسور دمای بدن است.

این حسگرها برای افرادی که علاقه‌مند به تناسب اندام هستند و اغلب از برنامه‌ها و خدمات مرتبط با تناسب اندام استفاده می‌کنند بسیار مهم هستند. این شامل مواردی مانند Apple Watch/Health، Garmin Watch/Connect، Strava و Peloton می شود. این ایربادز جدید می‌توانند تا شش ساعت با یک بار شارژ کامل دوام بیاورند، در حالی که کیس شارژ 18 ساعت دیگر پخش صدا را ارائه می‌دهد. این محصول در چندین رنگ مختلف مانند مشکی قطبی، زیتونی سوخته و گرافیت متالیک در دسترس خواهد بود. این ایربادز از 9 آوریل 2024 با برچسب قیمت 330 دلار آمریکا به فروش خواهد رسید.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا