در نمایشگاه CES 2024، ایسوس، طیف وسیعی از محصولات نوآورانه را، به نمایش گذاشت.  این شرکت همچنین پس از خرید کسب و کار NUC اینتل از طیف جدیدی از مینی کامپیوترها در سری NUC رونمایی کرد. علاوه بر این، ایسوس اکنون مینی کامپیوتر ExpertCenter PN65 را با نام تجاری خود عرضه کرده که در بازار مینی کامپیوترها در کنار ROG NUC متمرکز بر بازی خود رقابت می کند و تمرکز زیادی در این زمینه نشان می دهد.

PN65 به کاربران امکان انتخاب بین پردازنده های Intel Core Ultra 5 125H و Core Ultra 7 155H را می دهد که هر دو متعلق به خانواده Intel Meteor Lake بوده و دارای گرافیک مجتمع Intel Arc هستند. نسخه Core Ultra 7 با هسته های CPU و GPU اضافی، سرعت کلاک بالاتر و ظرفیت حافظه کش افزایش یافته متمایز است.همچنین دارای حافظه دو کاناله 48 گیگابایتی DDR5 و پشتیبانی دوگانه PCIe M.2 2280 Gen4 x4 است.

علیرغم قابلیت های قدرتمندی که دارد، این مینی کامپیوتر به طرز چشمگیری جمع و جور بوده و ابعاد آن فقط 120 در 130 در 58 میلی متر است که آن را به یک انتخاب کم مصرف تبدیل می کند. از نظر اتصال، ExpertCenter PN65 ناامید کننده نیست و شامل دو پورت USB 3.2 Gen 2 Type-C، سه پورت USB 3.2 Gen 2 Type-A، دو پورت USB 2.0 Type-A، دو پورت HDMI، یک پورت اترنت 2.5 GbE و یک پورت صوتی 3.5 میلی متری می شود.

همچنین یک ورودی برق DC و یک پورت قابل تنظیم منحصر به فرد وجود دارد که می تواند برای عملکرد پورت HDMI، DisplayPort 1.4، VGA، 2.5 GbE Ethernet یا RS-232 COM سازگار شود. از نظر اتصال بی‌سیم، ایسوس پشتیبانی از وای فای 6 یا بالاتر را برای همه مدل‌ها تضمین می‌کند و برخی از مناطق دارای گزینه‌ای برای مدل‌های وای فای 6E و 7 هستند.

همچنین دارای مدیریت ساده با نشانگر وضعیت بوت RGB و نصب بدون ابزار SSD و HDD برای ارتقاء آسان و همچنین دارای یک سیستم خود تمیز شونده ضد گرد و غبار است. علاوه بر این، گواهینامه های سازگار با محیط زیست داشته و از مواد بازیافتی در ساخت خود استفاده می کند. همچنین دارای سیستم خود تمیز شونده ضد گرد و غبار است.

از سوی دیگر، ایسوس ExpertCenter PN65 برای قابلیت اطمینان طراحی شده و به طور گسترده برای عملکرد 24/7 آزمایش شده است. این مینی کامپیوتر پشتیبانی از نمایشگر چهارگانه 4K و سیستم خنک کننده برای حفظ دمای مطلوب در فراهم می آورد. ایسوس همچنین ویژگی های مدیریتی پیشرفته ای مانند حذف نویز هوش مصنوعی، کنترل پروفایل فن و مدیریت بهتر پهنای باند اینترنت را از طریق MyASUS ارائه می دهد. هنوز تاریخ عرضه و قیمت ExpertCenter PN65 مشخص نشده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *