موبایل و تبلت

سامسونگ وعده هفت سال آپدیت برای سری گلکسی اس 24 داد

سامسونگ به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای گوشی های خود تمدید کرده، که از سری جدید معرفی‌شده گلکسی S24 شروع می‌شود. با استفاده از این دستگاه ها، این شرکت می گوید که هفت نسل به روز رسانی سیستم عامل و هفت سال به روز رسانی امنیتی ارائه خواهد کرد.

این یک بسط اعلامیه 2022 آن است که به چهار نسل از One UI و به‌روزرسانی‌های اندروید، در کنار پنج سال به‌روزرسانی‌های امنیتی در طول عرضه سری گلکسی S22 متعهد شد. این شرکت در حال تطابق با گوگل است که تعهد به‌روزرسانی نرم‌افزار خود را با عرضه پیکسل 8 تمدید کرد. سیاست قبلی گوگل پنج سال بود که هنوز زمان قابل توجهی بود.

مانند گوگل، سامسونگ نیز به تعهد “به افزایش چرخه عمر محصول” و “کمک به کاربران برای تجربه عملکرد بهینه دستگاه های گلکسی خود برای مدت طولانی تری” اشاره می کند. به گفته سامسونگ، این سیاست جدید با سری S24 شروع می شود، بنابراین به نظر نمی رسد که برای S23 یا سایر دستگاه های سامسونگ اعمال شود. این شرکت همچنین لیستی از گوشی ها، تبلت های تاشو و تحت پوشش این سیاست شامل مدل های نسل قبلی ارائه کرد.

سامسونگ می‌گوید علاوه بر به‌روزرسانی‌هایی که به مشتریان کمک می‌کند گوشی‌های خود را طولانی‌تر نگه دارند، به افزایش میزان مواد بازیافتی مورد استفاده در سری گلکسی ادامه می‌دهد. پلاستیک های بازیافتی، شیشه و آلومینیوم در هر دو قسمت داخلی و خارجی استفاده می شود. علاوه بر این، سری S24 دارای قطعات ساخته شده با کبالت بازیافتی و عناصر خاکی کمیاب است (برای اولین بار برای دستگاه های گلکسی). به طور خاص، طبق گفته سامسونگ، گلکسی اس 24 اولترا از حداقل 50 درصد کبالت بازیافتی در باتری و 100 درصد عناصر خاکی کمیاب بازیافتی در بلندگوها استفاده می‌کند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا