کنسول و بازی

بازی Indiana Jones and The Great Circle اواخر امسال به Xbox و PC می آید

همانطور که وعده داده بود، ایکس باکس اولین جزئیات پروژه MachineGames ایندیانا جونز را در جریان پخش مستقیم Developer خود در روز پنجشنبه ارائه کرد. همچنین عنوان بازی – Indiana Jones and the Great Circle – را تایید کرد و فاش کرد که اواخر امسال برای ایکس باکس سری X|S، کامپیوتر و Xbox Cloud Gaming عرضه می‌شود.

هیچ جایزه ای برای کسانی که حدس می زدند که این یک بازی اکشن ماجراجویی است، وجود ندارد که ایندی در تلاش برای متوقف کردن افراد بدی است که در تعقیب یک قدرت مرموز هستند. داستان در سال 1937 و بین رویدادهای Raiders of the Lost Ark و The Last Crusade رخ می دهد. نیروی قدرتمند مک گافین مورد بحث به چیزی به نام دایره بزرگ متصل است – یک دایره کامل در سراسر جهان که مکان های باستانی ساخته شده توسط انسان با “اهمیت معنوی بزرگ” را به هم مرتبط می کند.

اولین تریلر گیم پلی ایندی را از منظر اول شخص نشان می دهد که او اهرام مصر را کاوش می کند، از بالای کوه های برفی عبور می کند، دزدکی در اطراف سنگرهای دشمن می چرخد و به طور کلی سعی می کند در مواجهه با عذاب فانی زنده بماند. او همچنین از شلاق خود استفاده می کند تا پسر بدی را به زمین بیاندازد (که فریاد ویلهلم در جریان است)، به صورت چند نازی مشت می زند و از یک هواپیمای دوباله در هوا به هواپیمای دیگر می پرد.

در کات سین ها و برخی سکانس های پلتفرمینگ، دوربین عقب می کشد تا به شما اجازه دهد نگاه بهتری به باستان شناس افسانه ای داشته باشید. این بازی از شباهت هریسون فورد استفاده می کند، اما تروی بیکر استوار بازی ویدیویی صدای شخصیت را ارائه می دهد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا