موبایل و تبلت

ابزار آموزش هوش مصنوعی مایکروسافت حالا یک اپلکیشن مستقل است

مایکروسافت در حال ارائه Reading Coach به عنوان یک اپلیکیشن مستقل است که ابزارهای خود را برای مربیان در مایکروسافت تیمز گسترش می دهد. اپلیکیشن جدید بخشی از مجموعه Reading Progress آن خواهد بود که برای کمک به دانش آموزان در بهبود سواد در کلاس درس و خانه طراحی شده است.

این ابزار از هوش مصنوعی برای ارائه بازخورد شخصی به کاربران در مورد چگونگی بهبود نمرات خواندن و همچنین پیشنهادات خاصی برای بهبود مواردی مانند تلفظ استفاده می‌کند. برای هر کاربری که دارای حساب مایکروسافت باشد رایگان خواهد بود. با استفاده طولانی مدت، ابزار هوش مصنوعی کلمات خاصی را علامت گذاری می کند که خواننده اغلب در طول جلسات خواندن اشتباه تلفظ می کند یا اشتباه می فهمد. برای درگیر نگه داشتن دانش‌آموزان، اپلیکیشن همچنین از خواننده می‌خواهد تا اعلان‌هایی را انتخاب کند که می‌تواند خط داستانی را در حین پیشرفت تغییر دهد.

مایکروسافت می گوید معلمان می توانند برنامه خود را در کلاس های درس از طریق پلتفرم های یادگیری که از بهار شروع می شود، ادغام کنند. اما این ابزار به صورت پیش نمایش در این ماه در دسترس مربیان است. معلمان می توانند با استفاده از ابزار Reflect در اپلیکیشن، احساس دانش آموزان را در مورد تکالیف ردیابی کنند. این نوع بازخورد ممکن است به مربی کمک کند تا مشخص کند دانش‌آموزان در مورد کدام تکالیف بیشتر هیجان‌زده هستند و کدام درس ممکن است کارساز نباشد.

فراتر از ردیابی عملکرد دانش‌آموزان، ویژگی‌های جدید مجموعه MicrosoftTeams for Education به معلمان کمک می‌کند تا محتواهایی را برای درس‌ها تولید کنند، مانند متن‌ها و تکالیفی که دانش‌آموز با آنها درگیر شود. مایکروسافت همچنین ویژگی‌های جدیدی را برای برنامه Teams for Education خود معرفی کرد که برای کمک به مربیان در تنظیم محتوا برای پلتفرم‌های یادگیری دیجیتال طراحی شده است.

ابزار Classwork از هوش مصنوعی برای تأکید بر پیام‌های خاص در دستورالعمل‌های یک تکلیف، با توجه به اهداف خاص معلم برای آن درس، استفاده می‌کند. ابزار Assignments از هوش مصنوعی برای ساده‌سازی فرآیند تولید روبریک استفاده می‌کند. خطوط کلی را می توان توسط معلم بر اساس سطح نمره، مقیاس ارزشیابی یا عوامل دیگر تنظیم کرد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا