لپ تاپ

GPD از Win Max 2 با تراشه AMD Ryzen 7 8840U رونمایی کرد

شرکت GPD از نسخه اصلاح شده دستگاه GPD Win Max 2 موجود خود رونمایی کرده که اکنون مجهز به تراشه AMD Ryzen 7 8840U است. APUهای AMD Hawk Point در مورد افزایش عملکرد هوش مصنوعی بسیار مهم هستند و تا 16 تاپ را ارائه می دهند. در حالی که بازارهای دستی قبلی تحت سلطه APUهای Ryzen 7040 و Ryzen Z1 AMD مبتنی بر سیلیکون Phoenix بودند، به نظر می رسد تمایلی به APUهای Ryzen 8040 Team Red وجود داشته است زیرا آنها تقریباً با پلتفرم های موجود سازگار هستند و انتظار می رود در ماه آینده عرضه شوند.

GPD اولین تولید کننده ای نیست که APUهای جدید را در دستگاه خود ادغام می کند، زیرا AYANEO قبلاً با ارتقاء AYANEO FLIP خود به خانواده جدید APU یک قدم جلوتر بوده است، اما آنها یک محصول بسیار منحصر به فرد برای ارائه دارند. از نظر مشخصات، APU تقریباً شبیه همتای فونیکس خود است، با این حال، تفاوت اصلی در گنجاندن موتور XDNA AI نهفته است که باعث می‌شود Ryzen 7 8840U کمی در حجم کاری هوش مصنوعی جلوتر باشد، اما از نظر عملکرد بازی، تفاوت زیادی وجود ندارد

علاوه بر این، GPD حافظه داخلی را به 32 گیگابایت افزایش داده، زیرا آنها می‌خواهند نیاز 16 گیگابایتی مایکروسافت را برآورده کنند و دستگاه را برای آینده نیز بادوام کنند. بیایید کمی در مورد طراحی صحبت کنیم؛ این دستگاه در طراحی هیبریدی ارائه می‌شود که هم از لپ‌تاپ و هم از لپ‌تاپ سنتی شما استفاده می‌کند، که آن را در صنعت متمایز می‌کند.

Win Max 2 دارای یک صفحه نمایش 10.1 اینچی بوده و به همراه آن یک صفحه کلید نیمه اندازه متصل داشته که میزبان D-Pad و سایر کلیدهای کنترلر است. جدای از آن، Win Max 2 دارای یک پورت OcuLink آنبورد است که می تواند برای دستگاه M.2 خارجی یا GPU استفاده شود، اما مشخص نیست که نوع Hawk Point همراه با آن باشد یا خیر.

این دستگاه در واقع یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال چیزی بیش از بازی کردن از طریق دستی خود هستند، زیرا دارای ویژگی های لازم برای پاسخگویی به حجم کاری کوچک نیز می باشد. GPD قیمت مدل Ryzen 7 8840U را فاش نکرده است، اما ما مطمئن هستیم که اگر افزایش قیمتی وجود داشته باشد، افزایش قیمتی بزرگ نخواهد بود.

منبع
wccftech
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا