نرم افزار و اینترنت

اینستاگرام ویژگی جدیدی را به نام Notes Prompts معرفی کرد

اینستاگرام در حال آماده سازی ویژگی جدیدی به نام Notes Prompts است که فالوورهای شما را وادار می‌کند تا به یادداشت پاسخ دهند. آدام موسری، مدیر اینستاگرام در کانال خود اعلام کرد که این ویژگی که در حال توسعه بوده، اکنون آزمایش آن آغاز شده است.

با توجه به اسکرین شات این ویژگی که توسط موسری به اشتراک گذاشته شده، می توانید پاسخ خود را به یک Notes Prompt خاص ارسال کنید و پاسخ های سایر کاربران را نیز مشاهده کنید. می توانید با زدن روی عکس پروفایل خود در اینباکس برنامه، یک یادداشت را به اشتراک بگذارید. یک پیام سفارشی تایپ کنید که به صورت یک حباب متنی در بالای تصویر پروفایل شما در بالای صفحه ظاهر می شود.

شرکت متا ویژگی Notes را در دسامبر 2022 راه اندازی کرد و از آن زمان با افزودن گزینه های بیشتری مانند امکان افزودن موسیقی، این ویژگی را بهبود بخشیده است. به نظر می رسد آخرین افزوده یکی از تلاش های آن برای افزایش همکاری و تعامل در پلتفرم باشد. اینستاگرام قبلاً Collaborative Collections را منتشر کرد که به چندین کاربر اجازه می‌داد پست‌ها و ریلز را به یک مجموعه مشترک اضافه کنند. همچنین در حال آزمایش ویژگی دیگری به نام Collaborative Carousel است که به شما امکان می‌دهد پست‌های چرخ فلکی را روی پلتفرم ایجاد کنید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا