موبایل و تبلت

اوپو فایند X7 اولترا اولین آپدیت را با هدف بهبود و رفع باگ ها دریافت کرد

اوپو اولین بروزرسانی مبتنی بر ColoroS 14 را برای اوپو فایند ایکس 7 اولترا ارائه می‌کند که دارای برخی بهبودها و پیشرفت‌های هیجان‌انگیز است. این به‌روزرسانی با داشتن نسخه فریمور PHY110_14.0.1.232 (CN01)، سیستم را بهبود می‌بخشد، چندین مشکل برنامه را برطرف می‌کند و تنظیمات حریم خصوصی را بهبود می‌بخشد.

به‌روزرسانی جدید بهبود مبتنی بر ColoroS 14 به اوپو فایند ایکس 7 اولترا محدود نمی‌شود و قرار است روی گوشی های هوشمند دیگر نیز عرضه شود. از سوی دیگر حجم این بروزرسانی 664 مگابایت بوده و پایداری سیستم را بهبود می‌بخشد، خلاصه‌های تماس هوشمند هوش مصنوعی را بهینه می‌کند، تجربه حذف AIGC را بهبود می‌بخشد و مشکلات مربوط به انیمیشن کابل شارژ و شارژ متناوب با استفاده از پاوربانک را برطرف می‌کند.

این به روز رسانی در حال حاضر در چین در دسترس است و به زودی در سایر کشورها نیز در دسترس خواهد بود. اوپو آپدیت جدید را با تغییراتی مشابه در تمامی گوشی‌های اوپو و وان‌پلاس نظیر سری اوپو فایند N2، وان پلاس ایس 3، وان پلاس 11، وان پلاس 12، فایند ایکس 6، وان پلاس ایس 2، اوپو رینو 11 ارائه می دهد. این به‌روزرسانی در ماه‌های آینده برای گوشی‌های هوشمند باقی‌مانده منتشر خواهد شد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا