گوناگون

سامسونگ برنامه خود تعمیری را به 50 دستگاه گسترش می دهد

سامسونگ آمریکا برنامه خود تعمیری خود را گسترش داده و مدل‌ها، دسته‌بندی‌های محصولات و قطعات بیشتری را به طیف وسیع‌تری از مشتریان ارائه می‌دهد. به گفته این شرکت، کتابچه راهنمای تعمیر اکنون برای نزدیک به 50 مدل، از جمله گوشی های هوشمند تاشو، تبلت ها، کامپیوترها و دستگاه های سرگرمی خانگی در دسترس است.

این شرکت 14 مدل گوشی هوشمند، تبلت و کامپیوتر گلکسی جدید از جمله سری گلکسی اس 23، گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فلیپ 5، سری گلکسی تب اس 9 و سری گلکسی بوک 2 را به برنامه اضافه کرده است. کاربران اکنون می توانند از طریق وب سایت سامسونگ به مجموعه وسیع تری از قطعات خود تعمیری گوشی ها و تبلت های گلکسی، از جمله بلندگوها، سینی های سیم کارت، دکمه های کناری و تنظیم صدا، علاوه بر مجموعه های نمایشگر موجود، شیشه پشتی و درگاه های شارژ دسترسی داشته باشند.

دارندگان گلکسی بوک می توانند علاوه بر نمایشگر، باتری، دکمه پاور و سایر قطعات، بلندگوها و فن های چپ و راست را نیز تعویض کنند. سامسونگ می‌گوید کیت‌های ابزار را می‌توان به همراه قطعات یا جداگانه برای تعمیرات خریداری کرد. در مورد ویدیو، کاربران به قطعات، ابزارها و دستورالعمل‌های اصلی برای تعمیر تصاویر، برق، وای‌فای، صدا و کنترل از راه دور در تلویزیون‌ها، مانیتورهای سامسونگ و پروژکتور نسل دوم Freestyle دسترسی خواهند داشت. صاحبان ساندبارهای خاص 2023 همچنین می توانند HDMI، کابل های نوری و برق، صدا، بی سیم و سایر قطعات را به تنهایی تعویض کنند.

برنامه خودتعمیری که در سال 2022 در آمریکا راه اندازی شد و بعداً به کره جنوبی، برزیل، مکزیک و برخی کشورهای اروپایی گسترش یافت، برای علاقه مندان به DIY و کاربرانی که با فناوری کار می کنند، طراحی شده که می خواهند هنگام تعمیر دستگاه گلکسی شکسته خود، امور را در دست بگیرند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا