نرم افزار و اینترنت

قابلیت Circle to Search برای پیکسل 8 و 8 پرو منتشر شد

ویژگی بسیار تبلیغ شده Circle to Search سامسونگ، که بخشی از مجموعه عظیمی از موارد مرتبط با هوش مصنوعی بود که برای خانواده گلکسی S24 معرفی کرد، به سرعت مشخص شد که به هیچ وجه انحصاری این شرکت کره ای نیست. یک روز پس از معرفی S24، گوگل به طور اتفاقی از همین ویژگی برای پیکسل 8 و 8 پرو خود رونمایی کرد.

سپس گفته شد که Circle to Search گوگل از 31 ژانویه شروع به کار خواهد کرد و در واقع هم همینطور بوده است. بر اساس گزارش‌های متعدد در ردیت، هم‌اکنون این گوشی در پیکسل 8 و 8 پرو در دسترس است. این از طریق به‌روزرسانی فریمور انجام نمی‌شود، اتفاقاً، به نظر می‌رسد سوئیچ سمت سرور است، بنابراین به‌طور جادویی ظاهر می‌شود.

اگر یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند گوگل را دارید، توجه داشته باشید که هیچ نشانه‌ای مبنی بر فعال بودن Circle to Search دریافت نخواهید کرد. فقط سعی کنید از آن استفاده کنید و باید کار کند – یعنی با فرض اینکه این یکی از عرضه‌های مرحله‌ای علامت تجاری گوگل نیست. Circle to Search در هر نقطه از گوشی شما کار می کند. برای فعال کردن آن، باید نوار پیمایش را به مدت طولانی فشار دهید و سپس می‌توانید شروع به دور زدن و برجسته کردن موارد روی صفحه کنید. استفاده از آن بسیار سریع‌تر و آسان‌تر از Google Lens است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا