داشتن سایت در تخصص‌های مختلف پزشکی و دندانپزشکی مشابه داشتن شعبه‌ای دیگر از یک مطب و کلینیک است، با این تفاوت که در طول 24 ساعت شبانه روز ارائه خدمت می‌نماید. با پیشرفت تکنولوژی و حضور پر قدرت موتورهای جستجوگر و تمایل جامعه به سرچ نیازهای روزمره خصوصاً مسائل درمانی در وب، داشتن یک پایگاه داده و اطلاعات تخصصی مانند سایت تخصصی پزشکی یک امر واجب و در جهت افزایش قدرت برتر است.

اهمیت و نیاز به طراحی سایت برای دندانپزشکان:

امروزه بیشتر افراد جامعه قبل از تصمیم به خرید کالا یا خدمات حتماً در گوگل در خصوص آن کالا یا خدمات جستجو انجام می‌دهند. تصور کنید شما شخصی هستید که نیاز به کاشت ایمپلت دارید و ترس از دندانپزشکی نیز به طور ذاتی در شما وجود دارد. قطعاً در وب کلمه کاشت ایمپلنت یا بیهوشی را جستجو می‌کنید و اگر در شهری مثل اصفهان سکونت دارید با قرار دادن کلمه اصفهان نتایج جستجو را دقیق‌تر خواهید کرد و به یکی از 5 لینک ابتدایی نتایج جستجو مراجعه کرده و هرکدام که پاسخگوی بهتری برای نیاز شما باشد، آن مرکز را انتخاب و به آن مراجعه خواهید کرد. زیرساخت حضور پرقدرت در این حوزه، داشتن یک سایت پر قدرت به لحاظ UI و UX است و همچنین استراتژی رقابتی در حوزه کلمات کلیدی پر سرچ در گوگل. پس با این مثال اهمیت داشتن یک پایگاه اطلاعاتی مستقل و مرجع برای یک دندانپزشک مشخص شد.

این مورد در بیشتر تخصص‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است خصوصاً دندانپزشکان زیبایی، متخصص کاشت ایمپلنت، دندانپزشک کودک، متخصص ارتودنسی و جراح فک و صورت و … همه این موارد سطح رقابتی متفاوتی را در وب دارا هستند. بنابراین برای داشتن یک سایت قوی و استاندارد باید هزینه کرد.

نمونه طراحی سایت متخصص دندانپزشک زیبایی وایمپلنت: دکتر محمد عاطفت

عوامل موثر در هزینه طراحی سایت دندانپزشکی:

حالا که شما قصد داشتن یک سایت دندانپزشکی را دارید باید با ابعاد مختلف فعالیت‌ها و هزینه‌های وابسته به آن آشنا شوید.

قدم اول: هزینه هاست و دامنه سایت

برای اینکه شما یک سایت دندانپزشکی داشته باشید ابتدا به یک آدرس نیاز دارید که بیماران با داشتن آن آدرس به صفحه سایت شما سر بزنند، آدرس سایت بهتر است در راستای نام برند شخصی و سازمانی شما باشد و توصیه ما این است که حتماً با پسوند .com استفاده شود (قابلیت ادورز روی دامنه ir را ندارید و برای سایت چند زبانه نیز ir گزینه مناسبی نیست). پس از خرید دامنه نوبت به داشتن هاست یا همان فضای بارگذاری اطلاعات است که با قیمت‌ها و خدمات مختلفی وجود دارد. پیشنهاد می‌شود از هاست‌های معتبر و دارای خدمات پشتیبانی مناسب استفاده نمائید.

قدم دوم: تحلیل نیازها و امکانات سایت دندانپزشکی

شما زمانی که با یک شرکت فعال در خصوص طراحی سایت پزشکی و سئوی سایت پزشکی فعالیت می‌کنید، اولین قدم برای طراحی سایت از نظر تیم طراحی، داشتن اطلاعات کلی و جزئی در خصوص پزشک، مرکز پزشکی، خدمات پزشکی و موارد دیگری است که باید در اختیار تیم طراحی قرار داده شود تا بتوانند بر مبنای آن کار طراحی را شروع کنند. ذکر این نکته لازم است که هزینه طراحی سایت دندانپزشکی جمع هزینه دامنه، هاست، خدمات گرافیکی، تحلیل داده و اطلاعات، استراتژی صفحات و چیدمان زیرساخت‌های لازم در جهت سئوی سایت دندانپزشکی است که این موارد هزینه سایت و طراحی آن را در برمی‌گیرد.

نمونه طراحی سایت متخصص ارتودنسی: دکتر محمد علی ناصری

طراحی سایت دندانپزشکی ارزان چگونه است؟

قطعاً در کل مارکت، قیمت‌های متفاوتی برای طراحی سایت پیشنهاد می‌شود ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که هر ارزانی بی حکمت نیست، زمانی که یک تیم طراحی سایت بدون داشتن رزومه کافی در این خصوص پیشنهادات ارزانی را مطرح می‌کند باید این سوال در ذهن مخاطب شکل بگیرد که آیا خروجی نهایی کار با این هزینه پایین متناسب است؟ مجموعه فعالیت‌هایی که در بالا به آن اشاره شد حاصل فعالیت موازی تیم‌های گرافیک، برنامه نویس، استراتژیست محتوایی است که هر کدام هزینه‌های مختص خود را دارند. بنابراین ارزان شدن یک پروژه در نتیجه حذف یکی از موارد قبل و یا کیفیت پایین آن است. پس در انتخاب تیم طراحی سایت دندانپزشکی دقت نمائید.

مورد دیگری که بسیار اهمیت دارد، اشراف اطلاعاتی تیم طراحی سایت است. ما در لارن مارکتینگ، به عنوان یکی از مراکز تخصصی در حوزه برندسازی پزشکی کار طراحی و سئوی سایت دندانپزشکی را به صورت تخصصی و حرفه‌ای انجام می‌دهیم و از این جهت آشنایی دقیقی با خدمات مختلف دندانپزشکی و پزشکی داریم که این یکی از مزیت‌های رقابتی این مجموعه می‌باشد.

هزینه طراحی سایت دندانپزشکی چگونه به کیفیت آن مرتبط است؟

طراحی سایت دندانپزشکی متناسب با تخصص به لحاظ ظاهری متفاوت است مثلاً ماهیت ظاهری دندانپزشکی کودکان به لحاظ رنگ بندی و جنس فعالیت و ارتباط با مادر و کودک با ماهیت ظاهری یک سایت حوزه ارتودنسی متفاوت است. بنابراین طراحی انجام شده برای هرکدام باید به صورت اختصاصی انجام شود که خود شامل هزینه است.

اجرای زیرساخت‌های نوبت دهی آنلاین یکی دیگر از خدماتی است که در قیمت طراحی سایت دندانپزشکی تاثیر دارد.

بطور کلی طراحی سایت دندانپزشکی و رعایت نکات مهم در UI و UX و توجه به استانداردهای لازم در نقشه سایت، چیدمان صفحات هدف و استراتژی کلی رقابتی از جمله عواملی است که نتیجه نهایی یک سایت دندانپزشکی قابل قبول را تشکیل می‌دهد.

شرکت تخصصی در زمینه طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی

لارن مارکتینگ ارایه دهنده خدمات تخصصی و حرفه ای طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی وخدمات سئو پزشکی:

  • وب سایت: www.larenmarketing.com
  • اینستاگرام: www.instagram.com/larenmarketing
  • تلفن: 03136661309
  • موبایل: 09133101030
  • آدرس: اصفهان، چهارباغ بالا، کوچه ۲۳، ساختمان میثم

گروه مشاوره و تبلیغات لارن مارکتینگ در سال ۱۳۹۴ با توجه به نیاز روز جامعه پزشکی و دندانپزشکی به حضور پررنگ تر و موثرتر در فضای مجازی و کانال های تعاملی اجتماعی ،شروع به فعالیت نمود و در این مدت کلیه خدمات دیجیتال مارکتینگ پزشکی و برنامه ریزی و اجرای زیرساخت های تبلیغاتی مراکز پزشکی و دندانپزشکی را پوشش داده است.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *