گجت و پوشیدنی

عرضه هواوی FreeBuds 4E 2024 با عمر باتری بهبود یافته

هوآوی جدیدترین هدفون FreeBuds خود، به نام FreeBuds 4E 2024 رونمایی کرد. این هدفون به عنوان جایگزین FreeBuds 4E عرضه شده و عمر باتری بهبود یافته ای را به ارمغان می آورد. FreeBuds 4E 2024 با همان درایور دینامیک 14.3 میلی متری، فرکانس 40 کیلوهرتز و طراحی نیمه باز مانند نسخه قبلی خود ادامه می دهد.

همچنین فناوری Active Noise Cancellation 2.0 را حفظ کرده و از سه میکروفون با ENC (حذف نویز محیطی) برای صدای واضح در هنگام تماس استفاده می کند. بهبود قابل توجه نسبت به مدل 2022 در عمر باتری است. با کیس شارژ، این هدفون اکنون می تواند تا 26 ساعت پخش با کاهش نویز خاموش را فراهم کند. حتی با روشن بودن کاهش نویز فعال، کیس 17 ساعت استفاده را ارائه می دهد که به راحتی از 14 ساعت نسخه قبلی فراتر می رود. با این حال، خود هدفون دارای عمر باتری مشابه 4 ساعت بدون حذف نویز و 2.5 ساعت با آن است.

زمان شارژ نیز ثابت می ماند و شارژ کامل این هدفون حدود 40 دقیقه طول می کشد در حالی که برای کیس به تنهایی حدود 60 دقیقه است. پشتیبانی از بلوتوث 5.2 برای اتصال وجود دارد و می توانید آن را با دو دستگاه به طور همزمان متصل کنید. علاوه بر شباهت‌های فراوان در مشخصات و طراحی، ما شاهد ذکر رتبه IP64 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب در مدل قبلی آن نبودیم. علاوه بر این، FreeBuds 4E 2024 تنها در دو رنگ – نقره‌ای فراست و سفید سرامیکی – در مقایسه با سه رنگ قبلی در دسترس است. هدفون هواوی FreeBuds 4E 2024 برای خرید در چین با قیمت 699 یوان موجود است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا