نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن تردز یک ویژگی بوکمارک کردن برای ذخیره پست ها دریافت می کند

به گفته آدام موسری، مدیر اینستاگرام، تردز شروع به آزمایش یک ویژگی بوکمارک گذاری می کند تا به کاربران امکان ذخیره پست ها را بدهد. این به‌روزرسانی به‌عنوان یک “تست محدود” آغاز می‌شود، اما ویژگی “به‌شدت درخواست‌شده” در نهایت جایگاه دائمی در این سرویس خواهد داشت.

با توجه به اسکرین شات های به اشتراک گذاشته شده توسط متا، دکمه “Save” در تردز بسیار شبیه به نسخه اینستاگرام این ویژگی است. کاربران می توانند از قسمت “Save” تنظیمات برنامه به پست های بوکمارک شده خود دسترسی داشته باشند.

اگرچه امکان ذخیره پست‌ها ممکن است هیجان‌انگیزترین به‌روزرسانی به نظر نرسد، اما به سازماندهی کمی بیشتر به برنامه کمک می‌کند. تردز در حال حاضر فاقد دایرکت مسیج، فیلتر جستجو، فهرست‌ها و تعدادی از ویژگی‌های دیگر است که اغلب توسط کاربران قدرتمندی که به دنبال جایگزینی عملکرد توییتر (که اکنون به نام X شناخته می‌شود) درخواست می‌شوند.

تردز اخیراً برچسب‌های قابل جستجو را معرفی کرده است، اما متا تاکنون در برابر افزودن جستجوی زمانی یا ویژگی‌های ترند مقاومت کرده است. موسری گفته است که جستجوی زمانی را می‌توان به راحتی توسط اسپمرها بازی کرد، اگرچه یک “نمونه اولیه داخلی” از ویژگی اخیراً مشاهده شده است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا