نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت اپلیکیشنی برای بهبود عملکرد ویندوز 10 و 11 منتشر کرد

آیا می دانستید که مایکروسافت یک اپلیکیشن رسمی برای افزایش عملکرد در ویندوز 10 و 11 دارد؟ در اکتبر 2022، این شرکت برنامه موسوم به “PC Manager” را با چند برنامه کاربردی داخلی راه اندازی کرد که برای بهینه سازی عملکرد، کمی سرعت بخشیدن به کارها و نگه داشتن رایانه شما از نظر نرم افزاری در حالت خوب است. این اپلیکیشن حالا از پیش نمایش خارج شده و می توانید آن را از مایکروسافت استور دانلود کنید.

Microsoft PC Manager در ویندوز 10 و 11 (x64 و ARM) در دسترس است. برای کسانی که آن را دانلود می کنند، مایکروسافت قول راه حل های یک کلیک برای بهینه سازی عملکرد و استفاده از رم، پاک کردن درایوهای شما از فایل های ناخواسته، عیب یابی بخش های سیستم عامل، محافظت در برابر ویروس با کمک پلتفرم Microsoft Defender، مسدود کننده پاپ آپ برای ویندوز را داده است.

این شرکت می‌گوید این اپلیکیشن “به چهار مفهوم محصول ساده، روان، نزدیک به بومی، کارآمد و امن و خالص بدون مزاحمت پایبند است.” در واقع، این برنامه بومی ویندوز 11 به نظر می رسد و ویژگی های بسیار زیادی را بدون تحت فشار قرار دادن کاربر ارائه می دهد. علاوه بر تعمیر و نگهداری اولیه، برنامه Microsoft PC Manager برخی از امکانات اضافی مانند نوار ابزار شناور با نشانگر استفاده از RAM، پیوند به Snipping Tool، امکان پین کردن سریع وب سایت ها و موارد دیگر را ارائه می کند.

حتی نوعی از Task Manager داخلی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد فرآیندهای در حال اجرا را مرور کنید، ببینید هر کدام چقدر RAM مصرف می‌کنند و کسانی را که منابع رایانه شما را درگیر می‌کنند، بکشید. می توانید نوار شناور را روی صفحه نگه دارید یا آن را در یک نوار کناری تاشو پنهان کنید. برنامه Microsoft PC Manager در ابتدا برای بازار چین ساخته شد، اما اکنون باید به طور کلی در مناطق بیشتری در دسترس باشد. متأسفانه، بومی سازی هنوز هم سطح پایینی دارد و فقط زبان های انگلیسی و چینی در دسترس است. اگر علاقه مند به امتحان برنامه Microsoft PC Manager هستید، با استفاده از این لینک به مایکروسافت استور بروید.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا