موبایل و تبلت

گوشی های پیکسل احتمالا به قابلیت Adaptive Touch Sensitivity مجهز می شوند

اندروید پلیس یک رشته کد جالب کشف کرد که نشان می دهد ویژگی جدیدی در گوشی های گوگل پیکسل به نام Adaptive Touch Sensitivity در حال آمدن است. با قضاوت بر اساس خود کد، ممکن است تلفن‌های پیکسل آینده و فعلی این امکان را فراهم کند که حساسیت لمسی نمایشگر را بسته به عوامل محیطی، فعالیت یا استفاده از محافظ صفحه تنظیم کنند.

در واقع، سری پیکسل 8 از قبل می‌تواند محافظ صفحه نمایش را تشخیص دهد و پس از استفاده از آن، سیستم از شما می‌خواهد حساسیت لمسی را افزایش دهید. اما به نظر می رسد گوگل آماده است تا این ویژگی را که در نرم افزار Android 14 QPR3 Beta 1 یافت شده، گسترش دهد. گوشی های پیکسل برای حساسیت لمسی نمایشگر بسته به عوامل محیطی، فعالیت یا استفاده از محافظ صفحه یا عدم استفاده از آن تنظیم می شوند.

این رشته به طور کامل مشخص نمی کند که عملکرد چگونه خواهد بود، اما احتمالاً می توان فرض کرد که تلفن به دنبال تغییراتی در محیط خواهد بود. به عنوان مثال، هنگامی که هوا سرد است، حساسیت را افزایش می دهد، بنابراین می توانید با دستکش از تلفن استفاده کنید، یا در یک روز بارانی حساسیت را کاهش می دهد تا به دلیل رطوبت یا باران اضافی، تماس های تصادفی را کاهش دهد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا