گوناگون

اینستاگرام و تردز دیگر محتوای سیاسی را توصیه نمی کنند

به گفته آدام موسری، رئیس اینستاگرام، متا دیگر محتوای سیاسی را به کاربران در اینستاگرام یا تردز توصیه نخواهد کرد. موسری بیان کرد که کاربران همچنان محتوای سیاسی را از حساب‌هایی که دنبال کرده، می‌بینند، اما این برنامه‌ها دیگر چنین پست‌هایی را “به طور فعال” تقویت نمی‌کنند.

این تغییر که “طی چند هفته آینده” اعمال خواهد شد، برای حساب‌های عمومی در مکان‌هایی که الگوریتم‌های توصیه متا محتوا یا پست‌هایی را پیشنهاد می‌کنند، مانند Reels و Explore اینستاگرام و کاربران پیشنهادی در تردز اعمال خواهد شد. موسری در مورد اینکه متا چگونه تعیین می‌کند چه چیزی “سیاسی” است، توضیح نداد، اما سخنگوی متا گفت که شامل موضوعات مرتبط با انتخابات و مسائل اجتماعی می‌شود. سخنگوی متا در این رابطه بیان کرد:

تعریف ما از محتوای سیاسی محتوایی است که احتمالاً درباره موضوعات مرتبط با دولت یا انتخابات است. به عنوان مثال، پست هایی در مورد قوانین، انتخابات، یا موضوعات اجتماعی. این مسائل جهانی پیچیده و پویا هستند، به این معنی که این تعریف با ادامه تعامل با مردم و جوامعی که از پلتفرم‌ها و کارشناسان خارجی ما برای اصلاح رویکرد ما استفاده می‌کنند، تکامل می‌یابد.

در حالی که متا پیشنهادات خود را در رابطه با این موضوعات به طور پیش فرض محدود می کند، کسانی که می خواهند چنین محتوایی را ببینند می توانند از طریق تنظیمات اینستاگرام و تردز شرکت کنند. این شرکت گفت این به‌روزرسانی بر نحوه مشاهده پست‌های افراد از حساب‌هایی که برای دنبال کردن انتخاب کرده‌اند، تأثیر نمی‌گذارد. موسری گفت: “هدف ما حفظ توانایی مردم برای انتخاب تعامل با محتوای سیاسی و در عین حال احترام به اشتهای هر فرد برای آن است.”

این تغییر جدیدترین روشی است که متا سعی کرده تا کاربران تردز را از بحث در مورد موضوعاتی که آنها را بالقوه مشکل ساز می داند، منصرف کند.این شرکت موضوعات “احتمالاً حساس” از جمله واکسن و اصطلاحات مرتبط با کووید را از نتایج جستجو در تردز مسدود می‌کند. موسری همچنین گفته است که متا نمی‌خواهد کاربران را تشویق کند تا درباره “اخبار سیاسی و سخت” در برنامه پست کنند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا