گوناگون

اپل شماره کارت مجازی را برای کاربران Apple Pay معرفی کرد

آخرین نسخه بتای iOS 17.4 اپل یک ارتقاء قابل توجه را برای کاربران Apple Cash معرفی می کند که امکان تولید شماره کارت مجازی را فراهم می کند. این ویژگی اولین بار سایت 9to5Mac برجسته شده و توسط کاربران در ردیت مورد بحث قرار گرفته، با تسهیل پرداخت ها در مکان هایی که Apple Pay پذیرفته نمی شود، یک محدودیت قابل توجه را برطرف می کند.

این ویژگی در نسخه بتا ظاهر می شود، اگرچه ممکن است هنوز برای همه آزمایش کنندگان در دسترس نباشد. برای اینکه بفهمید جزو کاربران واجد شرایط هستید یا نه، می‌توانید به سادگی از برنامه Wallet دیدن کنید، کارت Apple Cash خود را انتخاب کنید و به دنبال گزینه‌ای برای ایجاد شماره کارت مجازی باشید. این فرآیند ساده است و فقط چند مرحله را شامل می شود.

پس از راه‌اندازی، کاربران می‌توانند با پیمایش در منوهای برنامه به جزئیات کارت مجازی خود از جمله شماره کارت، تاریخ انقضا و کد امنیتی دسترسی داشته باشند. شایان ذکر است که Apple Cash شماره کارت مشخصی را برای تراکنش های Apple Pay حفظ می کند که از طریق یک مرحله اضافی در برنامه قابل دسترسی است. اکنون با امکان استفاده از شماره کارت مجازی، Apple Cash همه کاره تر شده و به کاربران این امکان را می دهد تا از ناراحتی ها و هزینه های مربوط به انتقال وجه به حساب بانکی برای خریدهای غیر Apple Pay عبور کنند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا