گجت و پوشیدنی

عرضه گارمین Forerunner 165 با نمایشگر AMOLED و قیمت مقرون به صرفه

گارمین دو ساعت هوشمند جدید را معرفی کرد. جدیدترین پیشنهادات سازنده پوشیدنی ها بخشی از سری Forerunner است. اینها Forerunner 165 و Forerunner 165 Music هستند. هر دو دستگاه با یکدیگر یکسان هستند و تنها تفاوتی که آنها را از هم جدا می کند، وجود عملکرد موسیقی داخلی است.

ساعت هوشمند گارمین Forerunner 165 دارای یک صفحه دایره ای 1.2 اینچی AMOLED با دو دکمه فیزیکی در سمت راست و سه دکمه در سمت چپ است. آنها تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم هستند. سری Garmin Forerunner 165 برای دوندگان و ورزشکاران طراحی شده، از این رو، هر دو مدل دارای ویژگی‌های مختلف مرتبط با دویدن هستند، مانند تمرین تطبیقی مسابقه، پیش‌بینی‌کننده مسابقه، دینامیک دویدن مبتنی بر مچ دست و موارد دیگر.

طبق معمول، دستگاه های پوشیدنی به ویژگی های رایج دیگر مجهز شده اند که شامل مانیتور ضربان قلب (همراه با HRV)، سنسور پالس اکس، VO2 Max، مانیتور خواب، مانیتور انرژی باتری بدن، ردیاب سلامت زنان و غیره می شود. سری Forerunner 165 همچنین نظارت بر خواب همراه با توانایی تشخیص چرت زدن و نظارت بر سطح استرس را به ارمغان می آورد. این ساعت هوشمند همچنین یک گزارش صبحگاهی ارائه می دهد که شامل یک نمای کلی از خواب و چشم انداز تمرین است.

سری Garmin Forerunner 165 دارای 25 فعالیت داخلی است و GPS داخلی با ویژگی PacePro وجود دارد. گفته می شود ساعت های هوشمند 11 روز در حالت عادی و 19 ساعت با GPS فعال را در اختیار قرار می دهد. Forerunner 165 Music دارای 4 گیگابایت حافظه داخلی برای دانلود و ذخیره آهنگ ها و لیست پخش از اسپاتیفای، آمازون موزیک و Deezer است. مدل استاندارد و موزیک در دو رنگ مشکی و خاکستری به ترتیب با قیمت 249 دلار و 299 دلار عرضه می شود. 

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا