گجت و پوشیدنی

سامسونگ بزودی هوش مصنوعی را به ساعت های هوشمند گلکسی می آورد

هوش مصنوعی (AI) در حال حاضر کلید واژه شرکت‌هایی است که سعی می‌کنند از آن استفاده کنند و سامسونگ نیز تفاوتی ندارد. پس از عرضه سری گلکسی اس 24 اولترا با گلکسی AI، سامسونگ اکنون قصد دارد ویژگی های هوش مصنوعی را به ساعت های هوشمند خود بیاورد.

بر اساس سرمقاله ای که توسط دکتر TM Roh، مدیرعامل و رئیس سامسونگ MX نوشته شده، غول کره ای قصد دارد ویژگی های هوش مصنوعی را در آینده به ساعت های هوشمند خود بیاورد. دکتر Roh اشاره کرد که این شرکت می‌خواهد از هوش مصنوعی برای ارتقای سلامت و رفاه دیجیتال استفاده کند تا “دوران کاملاً جدیدی از تجربیات بهداشتی گسترده و هوشمند را باز کند”. او همچنین خاطرنشان می کند که سامسونگ قصد دارد با شرکای خود برای ارائه تجربیات جدید به دستگاه های پوشیدنی در آینده همکاری کند.

در آینده نزدیک، منتخب پوشیدنی‌های گلکسی از هوش مصنوعی برای ارتقای سلامت دیجیتال و باز کردن دوره جدیدی از تجربیات پزشکی هوشمند و گسترده استفاده خواهند کرد. سامسونگ از طریق همکاری با شرکای هوش مصنوعی پیشرو در صنعت، به غنی سازی و گسترش تجربیات Galaxy AI در سراسر دسته ها ادامه خواهد داد.

TM Roh همچنین به طور خلاصه به جنبه حریم خصوصی هوش مصنوعی اشاره کرد و خاطرنشان کرد که این شرکت با ارائه پردازش هوش مصنوعی بر روی دستگاه و پردازش ابری، نگرانی ها را در نظر گرفته و به کاربران اجازه می دهد تصمیم بگیرند که آیا می خواهند داده ها برای پردازش به سرورهای سامسونگ ارسال شود یا خیر. وی خاطرنشان کرد که سامسونگ در آینده نیز به ارائه انتخاب و شفافیت کاربران ادامه خواهد داد.

متأسفانه، TM Roh هیچ جزئیاتی در مورد آنچه سامسونگ برای ما در نظر گرفته، ارائه نکرد. با این حال، افشای اطلاعات و شایعات اخیر نشان می دهد که این شرکت در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن ویژگی های مراقبتی جدید از جمله تشخیص سقوط و SOS به ساعت های هوشمند آینده است. سامسونگ همچنین مدتی است که روی گلکسی رینگ کار می کند و ممکن است امسال شاهد معرفی آن با برخی ویژگی های هوش مصنوعی باشیم.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا