نرم افزار و اینترنت

واتس اپ گزینه های جدید قالب بندی متن را دریافت کرد

واتس‌اپ از امروز گزینه‌های جدید قالب‌بندی متن را دریافت می‌کند تا تجربه چت شما را بهتر کند. قبلاً می‌توانستید به صورت پررنگ، مورب، خط خطی و تک‌فضا فرمت کنید، اما افزوده‌ها دنیای جدیدی از فرصت‌ها را با فهرست‌های گلوله‌دار، فهرست‌های شماره‌دار، نقل‌قول‌های بلوک و قالب‌بندی کدهای درون خطی که اکنون در اندروید، iOS، وب و مک در دسترس هستند، باز می‌کنند. اینها قبلا در مرحله آزمایش بودند.

تصویر بالا به‌خوبی موارد جدید (چهار مورد اول با پس‌زمینه سبز) و نحوه استفاده از این گزینه‌های قالب‌بندی را نشان می‌دهد. همانطور که می بینید همه آنها در صورت نیاز بسیار آسان هستند. برای لیست گلوله‌ای، فقط علامت “-” را قبل از متن خود و بعد یک فاصله قرار دهید و سپس با شستشو و تکرار موارد بیشتری را به لیست اضافه کنید. در مورد لیست‌های شماره‌دار هم همین‌طور است، به جز در این مورد، عدد را به دنبال نقطه و فاصله اضافه می‌کنید – مانند این: “1.” و سپس “2.” و غیره.

برای نقل‌قول‌های بلوک، تنها چیزی که نیاز دارید نماد “>” است که با یک فاصله همراه است و چیزی که در ادامه می‌آید یک نقل قول بلوکی خواهد بود. در نهایت، اگر می خواهید کد درون خطی را وارد کنید، فقط متن را با “`” بپیچید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا