فریمورک همه چیز در مورد لپ تاپ های ماژولار و قابل ارتقا است و اکنون این شرکت به مردم یک نقطه ورود مقرون به صرفه تر ارائه می دهد. قیمت سیستم‌های Factory Seconds B-stock خود (که با قطعات اضافی و اجزای جدید ساخته شده‌اند) کاهش یافته است. به این ترتیب، اکنون این شرکت برای اولین بار پیکربندی Framework Laptop 13 barebones را با قیمت کمتر از 500 دلار ارائه می دهد.

این دستگاه 13 اینچی دارای پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7 با گرافیک Iris Xe است. بنابراین پردازنده باید برای اکثر کارهای اساسی و برخی بازی های متوسط کافی باشد. نکته مهم اینجاست که لپ‌تاپ جدید فریمورک شامل رم، حافظه ذخیره‌سازی، اتصال Wi-Fi، آداپتور برق یا حتی سیستم عامل نمی‌شوند.

تینکرها (یعنی افرادی که احتمالاً بیشتر علاقه مند به بازی کردن با یک سیستم فریمورک هستند) برخی از قطعات یدکی را در اختیار دارند. شما می توانید هر کامپوننت دیگری را که ممکن است به آن نیاز داشته باشید از Framework Marketplace خریداری کنید. برای این منظور، Framework می گوید که حافظه DDR4 بازسازی شده را با نصف قیمت جدید به فروش می رساند.

یکی دیگر از موارد قابل ذکر این است که سیستم های B-stock فریمورک دارای یک صفحه نمایش اصلی با “مشکلات زیبایی جزئی” هستند. این شرکت خاطرنشان می‌کند که می‌تواند از مواردی مانند خطوط ظریفی که از یک زاویه خاص دیده می‌شوند یا عدم یکنواختی نور پس‌زمینه که ممکن است در صفحه سفید دیده شود، متفاوت باشد. سیستم های A-stock صفحه نمایش مات دارند، اما کمی گران تر هستند. لپ تاپ های Factory Seconds در حال حاضر در آمریکا، کانادا و استرالیا در دسترس هستند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *