گجت و پوشیدنی

سامسونگ از گلکسی رینگ رونمایی کرد

سامسونگ بالاخره گلکسی رینگ را به صورت فیزیکی در کنفرانس جهانی موبایل (MWC 2024) به نمایش گذاشت و جزئیات بیشتری را فاش کرد. این دستگاه البته حول محور سلامت و تندرستی است و در سه رنگ نقره ای پلاتین، طلایی و مشکی سرامیکی عرضه خواهد شد. قرار است اواخر امسال به فروش برسد.

سامسونگ زمانی که ماه گذشته رندری از دستگاه را در Unpacked به نمایش گذاشت، چیز زیادی در مورد گلکسی رینگ نگفت. تنها چیزی که در آن زمان می دانستیم این بود که این یک پوشیدنی سلامت محور خواهد بود که برای رقیب اورا قرار می گیرد و مجموعه ای از سنسورهای ناشناخته خواهد داشت. روزنامه‌نگاران امروز اجازه نداشتند از آن عکس بگیرند، اما برخی از تصاویر اضافی از سامسونگ نشان می‌دهند که بر اساس تصویر ارائه شده (زیر)، رینگ گود و مقعر تقریباً به همان اندازه اورا است. دور اضافی با توجه به الکترونیکی که در داخل آن ذخیره شده، تعجب آور نیست. با این حال، سایت ورج اشاره کرد که سبک تر از حد انتظار بوده و در سایزهای 5 تا 13 با علامت S تا XL در داخل باند ارائه خواهد شد.

اندازه باتری (و در نتیجه زمان بین شارژ) بسته به اندازه متفاوت است و از 14.5 میلی آمپر ساعت تا 21.5 میلی آمپر ساعت متغیر است. عمر باتری ناشناخته است، اما Oura می تواند تا هفت روز بین شارژها طول بکشد. بر اساس وبلاگی از دکتر Hon Pak معاون سامسونگ، این حلقه خواب را بر اساس ضربان قلب، حرکت و تنفس ردیابی می کند، سپس بر اساس آن به کاربران توصیه می کند. این شرکت همچنین داده‌هایی را از شریک Natural Cycles جمع‌آوری می‌کند، که در حال حاضر ردیابی باروری را در گلکسی واچ انجام می‌دهد که با ویژگی کلیدی Oura مطابقت دارد.

Galaxy Ring همچنین ابزار جدیدی به نام My Vitality Score ارائه می دهد که هوشیاری را اندازه گیری می کند تا کاربران بتوانند ببینند که آیا در بهترین حالت خود هستند یا خیر. بازخورد از طریق “کارت‌های تقویت‌کننده” در دسترس خواهد بود که نکات مبتنی بر علم را با استفاده از خواب و سایر داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط دستگاه ارائه می‌دهد.

گلکسی رینگ بخشی از اکوسیستم سلامت سامسونگ بوده و با گلکسی واچ سازگار خواهد بود. این بدان معنی است که شما می توانید از هر دو دستگاه به طور همزمان برای ردیابی سلامت خود استفاده کنید و در نتیجه داده های با کیفیت بالاتری دریافت کنید. همانطور که گفته شد، مزیت پوشیدنی رینگ این است که خوابیدن با آن به مراتب کمتر آزاردهنده است. در ماه‌های آینده، از جمله مجموعه سنسور دقیق، قیمت و تاریخ فروش، اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد. گلکسی رینگ تنها با گوشی‌های گلکسی سامسونگ سازگار خواهد بود، اگرچه این شرکت در نظر دارد تا بعداً با سایر دستگاه‌های اندرویدی کار کند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا