موبایل و تبلت

تکنو Camon 30 Premier با سیستم تصویربرداری PolarAce معرفی شد

تکنو Camon 30 Premier 5G را پیش از عرضه آن در سه ماهه دوم سال جاری (آوریل تا ژوئن) معرفی کرد. این اعلامیه بر چندین ویژگی از جمله سیستم جدید تصویربرداری Tecno PolarAce متمرکز بود. این سیستم حول یک تراشه سونی با نام CXD5622GG ساخته شده است (این یک سنسور نیست، بلکه یک ISP است). این سنسور با 4.6 ترافلاپس FP16 رتبه بندی شده و بیشتر از چیزی است که تراشه گوشی (دایمنسیتی 8200 اولترا) می تواند به تنهایی جمع آوری کند و برای بوت شدن از مصرف انرژی بیشتری برخوردار باشد.

همچنین قدرت محاسباتی برای چندین کار داشته که کاهش نویز هوش مصنوعی تمام صحنه را برای ویدیوهای HDR و ویدیوهای 4K Ultra Night Vision فعال می کند. بر اساس گزارش‌ها، ISP اختصاصی از انرژی بسیار کمتری نسبت به سایر ISPها هنگام پردازش ویدیوی 4K 30 فریم بر ثانیه استفاده می‌کند. این سیستم از Universal Tone این شرکت استفاده می کند که راه حلی مبتنی بر هوش مصنوعی برای ارائه رنگ های دقیق پوست است.

حالت پرتره AIGC به شما امکان می دهد عکس های پرتره را با مواردی مانند اضافه کردن لباس های رسمی یا لباس فارغ التحصیلی یا حتی لباس عروس تغییر دهید. AI One Click Eraser خود توصیفی است و اشیاء ناخواسته را با یک کلیک از صحنه حذف می کند. تکنو Camon Premier 5G از سنسور تصویر، 50 مگاپیکسل سونی IMX890 (1/1.56 اینچ، 1.0 میکرومتر پیکسل) با لرزشگیر اپتیکال استفاده می‌کند. به علاوه به یک پریسکوپ 70 میلی‌متری با سنسور 50 مگاپیکسلی مجهز شده که زوم هیبریدی (تا 60 برابر)، عکس‌های پرتره و حتی عکس‌های ماکرو را کنترل می‌کند. علاوه بر این، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی وجود دارد.

در جلوی دستگاه یک صفحه نمایش 6.77 اینچی OLED با وضوح 1264 در 2780 پیکسل و حداکثر روشنایی 1400 نیت بوده و یک پنل LTPO خواهد بود (اولین تکنو غیر تاشو که از این فناوری استفاده می کند). دوربین سلفی در جلو نیز دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و لنز فوکوس خودکار است. Camon 30 Premier دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 70 واتی بوده که از طریق پورت USB-C کار می کند. این گوشی همچنین دارای بلندگوهای استریو با Dolby Atmos است اما جک 3.5 میلی متری هدفون ندارد.

همانطور که در بالا ذکر شد، این گوشی از تراشه دایمنسیتی 8200 اولترا بهره گرفته و اندروید 14 را به صورت پیش فرض اجرا می کند. این چیپست با حداکثر 12 گیگابایت رم (+ تا 12 گیگابایت رم مجازی) و تا 512 گیگابایت حافظه داخلی ترکیب می شود. سری Tecno Camon 30 در سه ماهه دوم سال جاری عرضه خواهد شد که شامل پریمیر و سه مدل دیگر می شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا