نرم افزار و اینترنت

امکان ذخیره پست های مورد علاقه در تردز فراهم شد

شبکه اجتماعی متا تردز بالاخره قابلیت Save on Threads را اضافه کرد که به شما امکان می‌دهد پست‌ها را برای دسترسی بعدی ذخیره کنید. آدام موسری، مدیر اینستاگرام، که از زمان آغاز به کار این پلتفرم کاملاً پر سر و صدا بوده، اعلام کرد که ویژگی بوکمارک تردز به طور گسترده‌تر شروع به انتشار کرده است.

اگر ویژگی Save on Threads در پروفایل شما قرار گرفته است، می توانید با زدن بر روی منوی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا، پست های مورد علاقه خود را بوکمارک کنید. در مرحله بعد، روی دکمه Save ضربه بزنید تا پست را برای دسترسی بعدی بوکمارک کنید. برای دسترسی به پست هایی که در برنامه تردز ذخیره کرده اید، با ضربه زدن روی تصویر نمایشگر خود در گوشه سمت راست پایین به صفحه پروفایل خود بروید.

روی دکمه Settings در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید، و بعد Saved را بزنید تا به همه پست های بوکمارک شده خود دسترسی داشته باشید. این مشابه نحوه بوکمارک کردن پست ها در دیگر پلتفرم رسانه اجتماعی متا در اینستاگرام و پلتفرم رقیب X (توئیتر سابق) است. با این حال، برخلاف اینستاگرام، تردز هنوز دکمه بوکمارک را در زیر پست ارائه نمی دهد، که می تواند یک ضربه اضافی را ذخیره کند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا