برند Anker’s Eufy انتشار یک دوربین امنیتی جدید 4K را آغاز کرده که باید دید 360 درجه، چرخش 344 درجه را ارائه دهد. همچنین می تواند به طور نامحدود بدون اینترنت سیمی یا برق کار کند.

به این دلیل که علاوه بر وای فای، دوربین 249.99 دلاری Eufy 4G LTE Cam S330 می‌تواند به برج‌های LTE مجاور متصل شود و با یک پنل خورشیدی جداشدنی همراه شود که ظاهراً تنها به دو ساعت در زیر نور خورشید نیاز دارد تا باتری 36.2 وات ساعتی را شارژ کند. به گفته انکر، از آنجایی که باتری با شارژ کامل تا یک ماه دوام می آورد، حتی در فصل بارانی نیز می تواند به کار خود ادامه دهد.

روی کاغذ، به نظر می‌رسد که S330 بسیاری از نقاط دردناکی را که در دوربین‌های قبلی دارای LTE از Eufy و Arlo با آن‌ها مواجه بودیم، با همان هزینه اولیه برطرف می‌کند. در حالی که می‌توانید برای امنیت بدون سیم، آن را در داخل یا خارج از محل سکونت اصلی خود نصب کنید، طراحی و عملکرد آن می‌تواند آن را برای مناطق دورافتاده در ملک شما، شاید در گوشه‌ای دور از باغ، انباری در نزدیکی، یا موارد دیگر ایده‌آل‌تر کند (مناطقی که Wi-Fi به آنها دسترسی نخواهد داشت).

Eufy مدعی شده که این دوربین می‌تواند در برابر دماهای خشن و عناصر گرم یا سرد (4- تا 122 درجه فارنهایت) مقاومت کند. این دوربین مبتنی بر Eufy Starlight با گنجاندن یک سیم کارت EIOTClub که باید به طور خودکار بین شبکه های ارتباطی جا به جا کند، بسته به اینکه کدامیک قوی‌ترین سیگنال LTE را ارائه دهد، ساخته شده است.

این قابلیت پس از استفاده از 100 مگابایت داده آزمایشی، 19.90 دلار به ازای هر 2 گیگابایت یا 139.99 دلار در هر 24 گیگابایت هزینه دارد، اما می توانید از سیم کارت خود نیز استفاده کنید. Eufy تخمین زده که حدود 700 مگابایت داده در ماه مصرف می‌کند، با این فرض که رگباری از ترافیک فوق‌العاده ندارید که دائماً ضبط را شروع می‌کند. دوربین 4K زوم 8 برابری ارائه می دهد و از مناطق فعالیت با وسیله نقلیه مجهز به هوش مصنوعی و تشخیص انسان برای کاهش هشدارهای نادرست موجودات و سایر فعالیت های اتفاقی استفاده می کند.

همچنین یک نورافکن یکپارچه 100 لومن در اطراف سنسور وجود دارد که می تواند مناطقی تا فاصله 26 فوتی را روشن کند. ویژگی‌های امنیتی آن شامل صدای دو طرفه و امکان به صدا درآوردن زنگ هشدار، که همگی از طریق اپلیکیشن و با گوگل اسیستنت و آمازون الکسا قابل کنترل هستند، می شود. می‌توانید تا هشت ماه ضبط‌های لوکال را در کارت 32 گیگابایتی microSD ذخیره کنید، اما متاسفانه S330 با دستگاه‌های NAS شخص ثالث کار نمی‌کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *