ویوسونیک از مانیتور VX2781-4K-Pro-6 پرده برداری کرده و ادعا می کند که این محصول اولین مانیتور بازی 4K IGZO با سرعت 165 هرتز Fast IPS در جهان است. در حالی که هنوز برای خرید در دسترس نیست، مشخصات قطعا قابل توجه است.

VX2781-4K-Pro-6 دارای یک پنل 27 اینچی Fast IPS با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل است که تصاویر واضحی را ارائه می دهد. نرخ رفرش 165 هرتز تصاویری صاف و زمان پاسخگویی سریع را تضمین می‌کند که برای تجربه‌های سریع بازی بسیار مهم است. برای گیمرهای رقابتی، زمان پاسخ 1 میلی‌ثانیه (با اوردرایو) تأخیر ورودی را به حداقل می‌رساند و تضمین می‌کند که آن‌ها در بالای اکشن باقی می‌مانند.

به گفته این شرکت، این مانیتور همچنین دارای فناوری IGZO است. این فناوری عملکرد نمایشگر را با تحرک بالای الکترون خود افزایش می‌دهد و تصاویری روان‌تر و زمان‌های پاسخ سریع‌تر را برای بازی و محتوای پویا تضمین می‌کند. از نظر انرژی کارآمد بود و مصرف انرژی را برای نمایشگرهای روشن‌تر کاهش می‌دهد، که منجر به صرفه‌جویی در هزینه و اثرات زیست‌محیطی کمتر می‌شود.

IGZO رزولوشن‌های بالاتر با بسته‌بندی پیکسلی متراکم‌تر را برای تصاویر واضح‌تر فعال می‌کند و زوایای دید وسیع‌تری را برای مشاهده ثابت از هر موقعیتی ارائه می‌دهد. مانیتور فقط از نظر سرعت و وضوح عالی نیست. همچنین با وفاداری بصری خود را تحت تاثیر قرار می دهد. با روشنایی معمولی 350 نیت و نسبت کنتراست 1000:1، تصاویر زنده و واقعی را ارائه می دهد.

پشتیبانی آن از عمق رنگی 10 بیتی بومی، که 99 درصد از طیف رنگی DCI-P3 و 100 درصد از طیف رنگ sRGB را پوشش داده، تضمین می‌کند که رنگ‌ها با دقت و عمق بازتولید می‌شوند که هم برای بازی و هم برای کارهای خلاقانه حرفه‌ای مناسب است. این مانیتور گیمینگ به انواع گزینه های اتصال از جمله 2 پورت HDMI 2.1، یک پورت DP 1.4، دو پورت USB-C (پشتیبانی از PD 15W و PD 96W)، دو پورت USB-A، یک پورت USB-B و یک جک 3.5 میلی متری صدا تجهیز شده که سازگاری با طیف گسترده ای از دستگاه ها را فراهم کرده و اتصال بی دردسر به تجهیزات جانبی مختلف را تسهیل می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *