لایکا به تازگی از دوربین بدون آینه فول فریم فریم جدید 7200 دلاری خود به نام Leica SL3 رونمایی کرد. این دوربین درجه یک مجهز به بدنه تمام فلزی خیره کننده با جلای چرمی ظریف و حسگر انقلابی فول فریم با نور پشت است.

فناوری منحصر به فرد رزولوشن متغیر سه گانه به کاربران این امکان را می دهد که تصاویر با کیفیت بالا در 60 مگاپیکسل، 36 مگاپیکسل یا 18 مگاپیکسل ثبت کنند و از تمام پیکسل ها برای جزئیات استثنایی در شرایط نوری استفاده کنند. محدوده دینامیکی چشمگیر 15 استاپ و محدوده ایزو 50-100000 عملکرد عالی را در هر شرایطی تضمین می کند.

لایکا SL3 را به یک سیستم فوکوس خودکار پیشرفته مجهز کرده که سه فناوری قدرتمند را برای عکس های واضح و شفاف حتی در نور کم ترکیب می کند. این دوربین همچنین دارای تشخیص هوشمند شی بوده که برای ثبت لحظات زودگذر عالی است. عکاسان از پایبندی SL3 به استاندارد Leica L-mount، اطمینان از سازگاری با کل مجموعه لنزهای لایکا و زوم های مختلف با زاویه فوق عریض تا تله فوتو از شرکای L-mount Alliance قدردانی خواهند کرد.

برای سنت گرایان، منظره یاب EyeRes با وضوح بالا، تجربه تماشای ممتازی را ارائه می دهد. صفحه نمایش لمسی 3 اینچی برای افزایش انعطاف پذیری تا می شود، در حالی که کدک های کارآمد مانند H265 و Apple ProRes با فیلمبرداری خیره کننده 8K به فیلمبرداران قدرت می بخشد. یک رابط اختصاصی تایم کد، همگام سازی تصویر و صدا را در سطح حرفه ای تسهیل می کند.

SL3 پردازنده جدید Maestro-IV داشته که حجم زیادی از داده ها را برای بیان رنگ های استثنایی و کنترل نویز مدیریت می کند. گزینه های اتصال شامل دو اسلات کارت حافظه، رابط USB-C پرسرعت و پورت HDMI2.1 با اندازه استاندارد است. این دوربین همچنین دارای بلوتوث، وای فای، و “ساخته شده برای آیفون و آیپد” است که امکان اتصال مستقیم با دستگاه های اپل را فراهم می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *