در حالی که مایکروسافت به افزودن ویژگی‌های جدید به OneDrive برای بهبود تجربه کلی ادامه می‌دهد، این شرکت از حذف مواردی که کاربران مفید نمی‌دانند ابایی ندارد. به گفته مایکروسافت، امکان آپلود فایل‌ها به طور مستقیم از آدرس‌های اینترنتی در OneDrive یکی از ویژگی‌هایی است که کاربران زیادی از آن بهره نمی‌برند و بنابراین، در حال توقف است.

آپلود فایل‌ها به طور مستقیم از URLها در OneDrive در حال حاضر به عنوان پیش‌نمایش برای OneDrive Personal در دسترس است. با این حال، به دلیل استفاده کم و هزینه های بالای نگهداری، مایکروسافت از این ویژگی در تاریخ 29 مارس 2024 پشتیبانی نخواهد کرد. همانطور که توسط مایکروسافت بیان شده، می تواند در هر زمان پس از تاریخ مذکور بدون هیچ هشداری کار را متوقف کند.

این تغییر بر همه کسانی که دوست دارند آسانی آپلود مستقیم از URL ها در OneDrive را داشته باشند، تأثیر خواهد گذاشت. این تغییر بر فایل هایی که از UR ها در OneDrive آپلود کرده اید تأثیر نمی گذارد. این فایل‌ها پس از 29 مارس وجود خواهند داشت، مگر اینکه آنها را حذف کنید. برای کسانی که فکر می کنند این ویژگی با گردش کار آنها مطابقت ندارد، هیچ کدام از اینها چیزی را برای شما تغییر نمی دهد. می‌توانید همچنان از اشتراک‌گذاری آسان فایل، ادغام با برنامه‌های مایکروسافت آفیس و رمزگذاری AES256 لذت ببرید که OneDrive را به یکی از بهترین سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری تبدیل می‌کند.

در حالی که حذف پشتیبانی از این عملکرد آپلود فایل ممکن است برخی از کاربران را ناامید کند، مایکروسافت قابلیت های عمده هوش مصنوعی را برای سرویس ذخیره سازی ابری خود در نظر گرفته است. یکی از آنها به شما این امکان را می‌دهد که به Copilot اجازه دهید فایل‌ها را برای پاسخ دادن به سوالات جستجو کند. همچنین کوپایلت در OneDrive اسناد شما را نیز خلاصه می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *