موبایل و تبلت

ایسوس ذن فون 11 اولترا معرفی شد

ایسوس ذن فون 11 اولترا امروز به طور رسمی معرفی شد و تغییر مسیر مهمی را برای خط اصلی Zenfone این شرکت رقم زد. این گوشی با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 و تمام آخرین ویژگی های هوش مصنوعی عرضه می شود، اما مهمتر از آن به طور قابل توجهی بزرگتر از نسل های قبلی خود است.

در واقع ذن فون 11 اولترا ردپایی مشابه با راگ فون 8 پرو دارد، اگرچه طراحی آن تغییر کرده تا نشان دهد مخاطبان اصلی بیشتری را هدف قرار داده است. صفحه نمایش 6.78 اینچی LTPO AMOLED دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 144 هرتز است. حداکثر روشنایی 2500 نیت است و پنل توسط شیشه گوریلا گلس ویکتوس 2 محافظت می شود. یک سوراخ پانچ برای دوربین 32 مگاپیکسلی وجود دارد.

در پشت گوشی ذن فون 11 اولترا مجموعه ای از سه دوربین دیده می شود که شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 با هیبرید گیمبال استابلایزر 3.0 محور، سنسور فوق عریض 13 مگاپیکسلی f/2.2 و دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری می شود.  این ارائه تا حد زیادی بر روی هوش مصنوعی متمرکز شده، که بوکه را در حالت ویدیوی پرتره بهبود می بخشد و به ردیابی چهره شی کمک می کند. سایر ویژگی‌های برجسته شامل رونوشت در صداها، ترجمه تماس، حذف نویز و تصویر زمینه هوش مصنوعی است.

ذن فون 11 اولترا دارای باتری 5500 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ بی سیم 65 وات و شارژ بی سیم 15 وات پشتیبانی می کند. متأسفانه، این شرکت آداپتور را در جعبه خرده فروشی عرضه نمی کند، (فقط یک کابل USB-C وجود دارد). این دستگاه در چهار رنگ آبی آسمانی، مشکی ابدی، خاکستری مه آلود و شن بیابانی عرضه می شود. ایسوس قیمت اولیه ذن فون 11 اولترا را از 999 یورو (برای گزینه حافظه 12/256 گیگابایتی) تعیین کرده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا