سامسونگ امروز از یک گوشی اقتصادی جدید به نام گلکسی (J2 Core (2020 رونمایی کرده است. نکته مهم در این گوشی هوشمند، استفاده از سیستم عامل سبک Android Go Edition بوده که برای اجرای اپلیکیشن ها با سخت افزار پایین طراحی شده است.

مدل 2020 گلکسی J2 Core از صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 540 در 960 پیکسل بهره می برد.  در بالای دستگاه دوربین سلفی  5 مگاپیکسلی حضور دارد. در پشت گوشی نیز دوربین اصلی تکی 8 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و فیلم برداری 1080p قرار گرفته است.

میزان حافظه داخلی گوشی 16 گیگابایت بوده، ولی تنها 11.7 گیگابایت برای استفاده، در دسترس قرار گرفته است. البته امکان پشتیبانی از کارت میکرو اس دی تا 256 گیگابایت فراهم شده است. همچنین گلکسی J2 Core جدید به پردازنده چهارهسته ای اگزینوس 7570 با یک گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری 2600 میلی آمپر ساعتی تامین شده و به ادعای سازنده تا 14 ساعت در حالت مرور وب با LTE شارژ نگه می دارد.

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به سیستم عامل سبک اندروید 8 اوریو گو ادیتیشن اشاره کرد. گفتنی است که این گوشی قرار است در رنگ های مشکی، آبی و طلایی با قیمت 83 دلار راهی بازار شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *