آمازون به تازگی اپلیکیشنی را راه اندازی کرده که به افراد امکان می دهد بدون مراجعه به کیوسک در فروشگاه، برای سرویس تشخیص کف دست خود ثبت نام کنند. اپلیکیشن Amazon One از دوربین یک گوشی هوشمند برای گرفتن عکس از چاپ کف دست استفاده می کند تا یک حساب کاربری ایجاد کند.

پس از ثبت‌نام، می‌توانید فقط با استفاده از دست خود هزینه‌ها را پرداخت کنید و به ظلم حمل یک تلفن هوشمند، پول نقد یا کارت پلاستیکی سنگین پایان دهید. این فناوری از هوش مصنوعی مولد برای تجزیه و تحلیل ساختار رگ کف دست استفاده می‌کند و داده‌ها را به یک نمایش عددی منحصربفرد و بردار تبدیل می‌کند که توسط دستگاه‌های اسکن در مکان‌های خرده‌فروشی شناسایی می‌شود. برای شروع باید یک روش پرداخت را در برنامه اضافه کنید و عکس شناسنامه خود را برای تأیید سن آپلود کنید.

این اپلیکیشن امروز برای iOS و اندروید راه اندازی می شود. قبلاً برای ثبت نام در آمازون وان باید به یک مکان فیزیکی می رفتید. علاوه بر پرداخت، این فناوری همچنین به عنوان ابزار تأیید سن و به عنوان راهی برای ورود به کنسرت ها و رویدادهای ورزشی بدون نیاز به همراه داشتن بلیط استفاده می شود. هنگامی که چاپ کف دست خود را به شرکت آمازون بسپارید، دسترسی نامحدودی به هر فروشگاه مواد غذایی Whole Foods در سراسر کشور خواهید داشت. به هر حال آمازون مالک Whole Foods است. پرداخت‌های آمازون وان علاوه بر فرودگاه‌ها، استادیوم‌ها و فروشگاه‌های رفاه در برخی از مکان‌های Panera Bread نیز پذیرفته می‌شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *