اسنپ چت پلاس با معرفی Pet Bitmojis مجهز به هوش مصنوعی بسیار زیباتر شده است. این ویژگی انحصاری برای مشترکین به کاربران اجازه می‌دهد حیوانات خانگی خود را به یک آواتار کارتونی تبدیل کنند که در اسنپ مپ به مالک می‌پیوندد.

کاربران به سادگی باید عکسی از گربه یا سگ بگیرند و هوش مصنوعی چند نسخه کارتونی مختلف را برای شما ایجاد می کند. در حالی که ممکن است سطح سفارشی‌سازی مشابهی برای Bitmoji انسانی خود نداشته باشید، هوش مصنوعی باید ذات حیوان خانگی شما را به تصویر بکشد و آنها را به یک دوقلوی مجازی در اسنپ مپ تبدیل کند.

از زمان راه‌اندازی آن در سال 2022، این سرویس اشتراک دسترسی انحصاری به تجربیات مبتنی بر هوش مصنوعی مانند دستیار MyAI، فیلترهای خلاقانه دوربین با Dreams و حتی عکس‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد. شرکت‌های بیشتری دستیاران هوش مصنوعی خود را پشت اشتراک می‌گذارند، از جمله X (توئیتر سابق)، اما پشت این اشتراک‌ها محصولاتی از این قبیل هستند که کاربران مدام برای آنها پول پرداخت می‌کنند. اسنپ چت تاکنون با مدل اشتراک خود عملکرد بسیار خوبی داشته است.

این اپلیکیشن همچنین در حال ارائه برخی به روز رسانی ها برای همه است؛ یکی از ویژگی جدید قالب نوید ساده سازی ویرایش کلیپ را می دهد، در حالیکه ژست‌های سوایپ جدید هدفشان این است که ارسال و ویرایش عکس‌ها را آسان کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *