نرم افزار و اینترنت

دراپ باکس بالاخره به مایکروسافت استور رسید

دراپ باکس مدتی است که یکی از بهترین سرویس های ذخیره سازی ابری در ویندوز بوده است، اما به طرز عجیبی در مایکروسافت استور منتشر نشده بود. با این حال، سرویس ذخیره سازی ابری بالاخره توانسته است پرش کند. دراپ باکس اعلام کرده که اکنون می توانید برنامه آن را در استور دانلود کنید، اما ممکن است لازم باشد قبل از دانلود آن را کمی آماده کنید.

از نظر ویژگی‌های دانلود دراپ باکس به عنوان یک برنامه مستقل از وب‌سایت رسمی، به نظر نمی‌رسد که گرفتن آن از مایکروسافت استور تفاوت زیادی داشته باشد. این امتیاز وجود دارد که مایکروسافت استور برنامه ها را به طور خودکار به روز نگه می دارد، به علاوه این یک راه خوب برای ارائه Dropbox به افرادی است که ممکن است فریب لینک های دانلود جعلی را بخورند. با این حال، برای افرادی که قبلاً Dropbox را دارند و از راه اندازی خود راضی هستند، ممکن است دلیل زیادی برای پرش وجود نداشته باشد.

اگر می‌خواهید دراپ باکس را از طریق مایکروسافت استور دانلود کنید، یک نکته در صفحه اپلیکیشن ذکر شده است: “اگر دستگاه شما از ویندوز 10 استفاده می کند و قبلاً برنامه Dropbox را اجرا می کنید، قبل از دانلود این نسخه فروشگاهی باید این برنامه را حذف کنید”. به غیر از آن، گرفتن اپلیکیشن به سادگی بازدید از صفحه مایکروسافت استور Dropbox و کلیک کردن روی دکمه Download است.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا