پس از عرضه هدست بی سیم Razer BlackShark V2 Pro برای گیمرهای کامپیوتر، ریزر به تازگی نسخه هایی از همین هدست را برای کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس عرضه کرده است. همچنین هدست های سیمی Razer BlackShark V2 X را برای همان کنسول ها عرضه کرده است.

در یک بیانیه مطبوعاتی، ریزر اعلام کرد که نسخه های کنسول BlackShark V2 Pro تنها 320 گرم (حدود 11.29 اونس) وزن دارند. به گفته ریزر، وزن کم، همراه با یک هدبند نرم، پوشیدن آن را برای ساعت ها راحت می کند. این شامل دو درایور 50 میلی متری TriForce Titanium در هدفون خود و یک میکروفون جداشدنی HyperClear Super Wideband برای عملکرد صوتی عالی است.

این هدست از بلوتوث و فناوری 2.4 گیگاهرتزی HyperSpeed Wireless خود ریزر پشتیبانی می کند. باتری باید تا 48 ساعت با یک بار شارژ برای گیمرهای کنسول یا تا 70 ساعت در صورت استفاده به عنوان هدست بازی رایانه دوام بیاورد. هدست بی سیم جدید Razer BlackShark V2 Pro برای کنسول ها با قیمت 199.99 دلار عرضه شده است. نسخه های کنسول هدست های Razer BlackShark V2 X هدفون های سیمی با برخی از ویژگی های مشابه BlackShark V2 Pro بی سیم هستند.

این شامل دو درایور صوتی 50 میلی متری TriForce Titanium و بالشتک های فوم مموری گوش برای هدفون های آن برای درجه بالایی از راحتی هنگام استفاده از آنها است. این هدست همچنین دارای میکروفون Razer HyperClear Cardioid برای صدای جامد با هزینه کمتر است. هدست های Razer BlackShark V2 X که روی رایانه نیز کار می کنند، اکنون در آمازون با قیمت 49.99 دلار در دسترس هستند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *